Op donderdag 06 december 2001 18:52 schreef JvS het volgende:
[..]
Je kan overdrijven. We zijn op dit forum geen professioneel bedrijf. Ik ben vrijwilliger en dit is mijn hobby. Net als Zeef. Zeef heeft niet eens directe invloed in LA. Nu hij een kleurtje heeft betekent het niet dat-ie ineens anders moest posten dan dat-ie ooit gedaan heeft.
Daar wordt echt niemand beter van namelijk.
Mag ik dan ff 1 opmerking maken (zoals ik het zie dus).
LA is zeg maar het algemene overkoepelende forum waar alles samenstroomt.
Als jij in je eigen deelforum een geintje oid maakt -> no problem. Als je in een SG/HK/NSTM oid een geintje maakt -> no problem.
Aangezien LA feitelijk een representatief forum zou moeten zijn, is LA eigenlijk de enige plek waar je wel serieus zou moeten zijn. 1) Iedereen kan je lezen namelijk, 2) het is niet een mod zijn eigen terrein, 3) Gefrustreerde users hebben een broertje dood aan semi-grappen / bagatelliseren en 4) is het zo moeilijk om van de 40 deelfora er 1 te hebben waar je serieus moet doen?
* Delerium ziet LA persoonlijk liever gevrijwaard van niet-functionele grappenmakerij etc.
Net zoals forumoverschreidende signatures een beetje representatiever moeten zijn.
[disclaimer]
* Delerium geeft een mening en probeert dus niemand vast te spijkeren. Op geen enkele wijze wordt met deze tekst of tussen de regels door getracht iemand het leven zuur te maken of een collectief in een kwaad daglicht te stellen. De gebruikte tekst is zelf bedacht/geschreven, iedere overeenkomst met bestaande ideeen berust op louter toeval en zal ontkent worden. Aangezien iedere mening telt plaats ik deze post op dit forum opdat er hopelijk een nieuwe wending in interpersoonlijke denkbeelden ontstaat.
* Delerium vindt het overigens niet prettig dat zulke disclaimers nodig lijken te zijn.
[edit]
* Delerium vindt ook dat Traag zich niet met mijn zaken moet bemoeien.