Waarom staat er een teller in de FAQ's van Buzzman

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Ik vind het eigenlijk best wel asociaal dat in de FAQ virussen en veiligheid ergens onderaan een enorm groot icon staat.

Erop klikken brengt je hiernaartoe: http://v1.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=1349720

Snap eigenlijk niet het nut ervan en vind het onzin. Moet nu ook al worden gelogd hoe populair de faq is etc :?

Verwijderd

Misschien is 'overbodig' een meer passende term :? 'Asociaal' vind ik sterk overdreven eigenlijk. Zelf vind ik het niet eens overbodig eigenlijk. :o
Hij is welgeteld 156 bytes.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
[topic=331522/1/500] heeft het al lang hoor, nooit opgevallen :?

• Dennis
Op donderdag 06 december 2001 16:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[topic=331522/1/500] heeft het al lang hoor, nooit opgevallen :?
Nee. Maar ik vind het meer een soort van "kijk eens hoeveel hits ik heb lekker puh"

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 16:48 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Nee. Maar ik vind het meer een soort van "kijk eens hoeveel hits ik heb lekker puh"
Ah op die manier... je bent jaloers !!! :o ;)

• Dennis
Op donderdag 06 december 2001 16:49 schreef Courage het volgende:
Ah op die manier... je bent jaloers !!! :o ;)
Ja. Maar ik vind het wel erg commercieel worden op deze manier.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 16:50 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ach, dat is allemaal grote onzin, ik ben gewoon benieuwd hoeveel mensen die faq allemaal kijken.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Beetje overdreven reactie vindt je niet??
Waarom zou er geen hitcounter in mogen zitten :?
Heb je tenminste een idee of een FAQ uberhaupt wel "kijkers" trekt...

/edit==> Buzzman was net iets eerder met posten

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 16:50 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

De hits kunnen we echt zelf wel bijhouden. Dit is gewoon peilen van kijken hoeveel mensen er nu daadwerkelijk die Faq lezen. Er is niets asociaal aan. Ik pas de titel ook aan, die vind ik erger dan dat icon ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dennis
Op donderdag 06 december 2001 16:51 schreef Buzzman het volgende:
Ach, dat is allemaal grote onzin, ik ben gewoon benieuwd hoeveel mensen die faq allemaal kijken.
en dan ?

• Buzzman
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 16:55 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

en dan ?
Dan weet ik hoeveel mensen die faq bekijken :?

Waar doel je op :?

Waar je je zoal druk om kunt maken zeg...

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
En dan loggen we alle gegevens en gaan we die voor heeeeeeel veel geld verkopen, netzoals jullie e-mail adressen, naam van je tandarts en je onderbroekmaat (ja die hebben we ook) EN van dat geld gaan we met z'n alleen een eiland kopen in de pacific met een vette satteliet uplink en veel bacardi breezers en lekker vreten in de koelkast >:) >:)

* NOT *

GoT zal nooit, niemals, never, nada de gegevens van gebruikers VERKOPEN en/of DOORGEVEN en/of RUILEN en/of OP WAT VOOR MANIER DAN ook aan andere partijen afstaan. Dit natuurlijk tenzij we door de rechter gedwongen worden om mee te werken aan een justitieel verzoek, maar dat is nog nooit voorgekomen.

Waarom een hitcounter ?

Het is gewoon een methode voor ons om inzicht te krijgen in het gebruik van FAQ's. Aan de hand van die gegevens kunnen we kijken of de huidige manier voldoet of dat er aanpassingen moeten komen. We gaan iig niet kijken wie er allemaal in kijkt, we hebben wel wat beters te doen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium is ook wel nieuwsgierig naar de FAQ-lees populatie.

Kan er geen FAQ-teller in alle FAQ's komen EN in het mededelingenforum een realtime uitslag-topic verschijnen?

Opmerking over Zeef's zijn opmerking: Inderdaad levert Tnet etc nooit bewust data aan derden.....

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:56
Op donderdag 06 december 2001 17:01 schreef zeef het volgende:
En dan loggen we alle gegevens en gaan we die voor heeeeeeel veel geld verkopen, netzoals jullie e-mail adressen, naam van je tandarts en je onderbroekmaat (ja die hebben we ook) EN van dat geld gaan we met z'n alleen een eiland kopen in de pacific met een vette satteliet uplink en veel bacardi breezers en lekker vreten in de koelkast >:) >:)

* NOT *
Afzeiken van welke gebruiker dan ook, om welke reden dan ook, al dan niet gebruik makend van wat misplaatst sarcasme, past niet helemaal bij je "adviseursfunctie".

We spend our years as a tale that is told

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:21 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:37 schreef Dutchman! het volgende:
Afzeiken van welke gebruiker dan ook, om welke reden dan ook, al dan niet gebruik makend van wat misplaatst sarcasme, past niet helemaal bij je "adviseursfunctie".
Sjeez, een beetje humor is nooit weg :{

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik ben bijvoorbeeld ook wel benieuwd naar hoeveel mensen nou de w&l policy lezen. Als iemand zo vriendelijk wil zijn om dat in te bouwen in w&l, denk niet dat er een w&l mod is die weet hoe dat moet :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Sarcasme is vaak erg doeltreffend. Zo ook hier. Of had je een vette flame willen zien? Denk het niet he ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Dennis
Hmmmmmmz.
Sorry, ik overdreef toenstraks wel een beetje. :(

Excuses.
Maar dat verandert niets aan mn standpunt :+

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Hmmmmmmz.
Sorry, ik overdreef toenstraks wel een beetje. :(

Excuses.
Maar dat verandert niets aan mn standpunt :+
je standpunt is brak :P ;) :+
het is voor GoT alleen maar goed, zo krijg je een betere indicatie van de leesfrequentie van de faq's.. wordt die namelijk nooit gelezen of heel weinig dan moet er een oplossing komen om ervoor te zorgen dat mensen hem wel gaan lezen :)

• Dennis
Op donderdag 06 december 2001 18:05 schreef mafiasven het volgende:
je standpunt is brak :P ;) :+
het is voor GoT alleen maar goed, zo krijg je een betere indicatie van de leesfrequentie van de faq's.. wordt die namelijk nooit gelezen of heel weinig dan moet er een oplossing komen om ervoor te zorgen dat mensen hem wel gaan lezen :)
Nee. Dan kunnen ze beter iets in Topix inbouwen waardoor alle topics worden geteld. Dan kun je ook een top10 maken. Dat dit nu via nedstat gaat slaat echt nergens op. Zo'n teller sowiezo al niet.

Weet je, zelfs als ik het niet zou zien (onzichtbaar) zou ik het al beter vinden, want het staat gewoon zo dom |:(

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:07 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Weet je, zelfs als ik het niet zou zien (onzichtbaar) zou ik het al beter vinden, want het staat gewoon zo dom |:(
hmmz maar vind je t zelf niet een beetje overdreven om je er zow druk om te maken :?
:+

• Dennis
Op donderdag 06 december 2001 18:10 schreef mafiasven het volgende:
hmmz maar vind je t zelf niet een beetje overdreven om je er zow druk om te maken :?
:+
ja

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:22 schreef ecteinascidin het volgende:
* Grrrrrene is ook wel nieuwsgierig naar de FAQ-lees populatie.

Kan er geen FAQ-teller in alle FAQ's komen EN in het mededelingenforum een realtime uitslag-topic verschijnen?

Opmerking over Zeef's zijn opmerking: Inderdaad levert Tnet etc nooit bewust data aan derden.....
Dat zat ik me vorige week ook te bedenken voor de HK faq, die wordt volgens mij ook niet gelezen :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

[..]

Het onzichtbaar maken van zo'n ding is een soort diefstal. Nedstat moet oa geld verdienen met reclame inkomsten en als het plaatje verborgen wordt komt er niemand op hun site.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 10:50

bloasfist

Slot-A Crew

offtopic:
Heineken: Dat icon: mwuhahahahahahaha *proest*
Ik vind heineken persoonlijk zeker niet het beste bier, maar hoe je het brengt: geniaal!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 14:11

Dan kunnen ze beter iets in Topix inbouwen
Je hebt in iedergeval wel humor >:)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 18:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

ja
Mooi :P Want komop, een "enorm groot icoon" is wel een beetje overdreven voor zo'n ding dat nog kleiner is dan een icoon van 60x60 pixels :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 17:37 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Je kan overdrijven. We zijn op dit forum geen professioneel bedrijf. Ik ben vrijwilliger en dit is mijn hobby. Net als Zeef. Zeef heeft niet eens directe invloed in LA. Nu hij een kleurtje heeft betekent het niet dat-ie ineens anders moest posten dan dat-ie ooit gedaan heeft.

Daar wordt echt niemand beter van namelijk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Niet online
BTW> HK faq heeft er nu ook een, ik ben benieuwd...

Bedankt Buzzman dat je de foute URL van Nedstat hebt verbeterd

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 06 december 2001 18:52 schreef JvS het volgende:

[..]

Je kan overdrijven. We zijn op dit forum geen professioneel bedrijf. Ik ben vrijwilliger en dit is mijn hobby. Net als Zeef. Zeef heeft niet eens directe invloed in LA. Nu hij een kleurtje heeft betekent het niet dat-ie ineens anders moest posten dan dat-ie ooit gedaan heeft.

Daar wordt echt niemand beter van namelijk.
Mag ik dan ff 1 opmerking maken (zoals ik het zie dus).

LA is zeg maar het algemene overkoepelende forum waar alles samenstroomt.
Als jij in je eigen deelforum een geintje oid maakt -> no problem. Als je in een SG/HK/NSTM oid een geintje maakt -> no problem.

Aangezien LA feitelijk een representatief forum zou moeten zijn, is LA eigenlijk de enige plek waar je wel serieus zou moeten zijn. 1) Iedereen kan je lezen namelijk, 2) het is niet een mod zijn eigen terrein, 3) Gefrustreerde users hebben een broertje dood aan semi-grappen / bagatelliseren en 4) is het zo moeilijk om van de 40 deelfora er 1 te hebben waar je serieus moet doen?

* Delerium ziet LA persoonlijk liever gevrijwaard van niet-functionele grappenmakerij etc.
Net zoals forumoverschreidende signatures een beetje representatiever moeten zijn.

[disclaimer]
* Delerium geeft een mening en probeert dus niemand vast te spijkeren. Op geen enkele wijze wordt met deze tekst of tussen de regels door getracht iemand het leven zuur te maken of een collectief in een kwaad daglicht te stellen. De gebruikte tekst is zelf bedacht/geschreven, iedere overeenkomst met bestaande ideeen berust op louter toeval en zal ontkent worden. Aangezien iedere mening telt plaats ik deze post op dit forum opdat er hopelijk een nieuwe wending in interpersoonlijke denkbeelden ontstaat.

* Delerium vindt het overigens niet prettig dat zulke disclaimers nodig lijken te zijn.

[edit] * Delerium vindt ook dat Traag zich niet met mijn zaken moet bemoeien.

• Jaymz
  • Laatst online: 02-12 08:45

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 06 december 2001 19:00 schreef ecteinascidin één en ander over LA en 'geintjes':
Agreed, hoewel ik zelf toch van mening ben dat (af en toe) een grappige opmerking best moet kunnen. Maar moet natuurlijk geen misplaatst grapje zijn, maar smaken verschillen daar waarschijnlijk in :)

Serieus hoeft niet altijd saai te zijn, je moet er alleen een juiste balans in zien te vinden; dat kan tijd kosten (en leren doe je tòch (voornamelijk?) van je fouten, zo ook ik :))

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op donderdag 06 december 2001 19:00 schreef ecteinascidin het volgende:
* Arno vindt het overigens niet prettig dat zulke disclaimers nodig lijken te zijn.
* Arno vindt het overigens niet prettig dat een oud zaagverhaal van onno en nog iemand op deze manier weer onnodig omhoog wordt gehaald :{

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• FoolZero
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

Even back on-topic.
Er zijn genoeg mensen, die lopen te verwijzen naar RTFF (maar dan vriendelijker hoop ik O+) Zo een counter geeft informatie of dat ook daadwerkelijk gebeurd. Iedere statistieken freak (en dat zijn tweakers toch ook? --> }:O) weet zo een counter wel op prijs te stellen.

* FoolZero staat achter een counter op de FAQ's. Daarentegen zou het ook wel leuk zijn om het aantal visitors van een topic te kunnen zien.

(helaas wordt dat laatste weer te gecompliceerd... ethisch gezien dan)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Heren, heren !

De opmerking viel niet geheel en al uit de lucht, maar goed, dat onderwerp wil ik gewoon laten liggen.

Natuurlijk was, ben en blijf ik serieus in LA, alleen de wat sarcastische introductie zorgt ervoor dat de boodscahp blijft hangen. had ik hem achterweg gelaten dan was het een dime-a-dozen post geworden.

Anyway, we kunnen wel blijven praten over de VORM, ik doe het liever over de INHOUD.
Pagina: 1