van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
DE prijs van DE MEESTE nieuwe games/
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Haha lol, zeker niet gezien dat er een euroteken voor stondOp donderdag 06 december 2001 16:26 schreef markvt het volgende:
de prijs van nieuwe games geen 100,= meer is
ik was laatsts bij de FRS en mega race 3 bijvoorbeeld kost nog maar 45,= zouden de games producenten door hebben dat 100,= te veel is ?
Verwijderd
Verwijderd
vroeger kocht ik nogal vaak cd's, maar dat word me nu ook te gek... ze verkloten het voor zichzelf als je het mij vraagt...
Hey, tis nie allemaal euro prijzen hoor, er zijn echt nieuwe games die geen 100 gulden kosten maar minder !Op donderdag 06 december 2001 16:29 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Haha lol, zeker niet gezien dat er een euroteken voor stond
Paar jaar geleden, toen de cdrom net was doorgebroken maar cdr's nog 20.000 piek kosten was duidelijk te merken dat de prijzen lager waren (zo'n 80 gulden, nog altijd veel natuurlijk) maar nu zijn de prijzen eigenlijk weer op het oude niveau...
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
dat zijn dan niet de beste games denk ik..Op donderdag 06 december 2001 16:31 schreef markvt het volgende:
[..]
Hey, tis nie allemaal euro prijzen hoor, er zijn echt nieuwe games die geen 100 gulden kosten maar minder !
misschien zijn het B-games?
Een spel waar een dikky hype over was, gaat nog gewoon voor minstens 100 piek over de toonbank.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Tsja, niet echt een topgame he..Op donderdag 06 december 2001 16:26 schreef markvt het volgende:
ik was laatsts bij de FRS en mega race 3 bijvoorbeeld kost nog maar 45,= zouden de games producenten door hebben dat 100,= te veel is ?
Verwijderd
gebruik jij kazaa voor je iso'tjes???Op donderdag 06 december 2001 16:30 schreef PepsterPep het volgende:
ik vind de gameprijzen ook belachelijk... ik koop tegenwoordig geen spel meer... kazaa is een erg goedkoop alternatief!
vroeger kocht ik nogal vaak cd's, maar dat word me nu ook te gek... ze verkloten het voor zichzelf als je het mij vraagt...
(de demo was kut, that is)
Fl 101.96 +/- 46,35 euroOp donderdag 06 december 2001 16:27 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Nou RTCW kost anders mooi 110 piek, vind het belachelijk
Hoe bedoel je "nee, we passen de prijzen niet aan, aan de euro"
Verwijderd
alleen sommige spellen makers maken hun games zo goedkoop, omdat ze de prijzen nu te duur vinden. Maar ja niet allemaal dus.. want RTCW is idd abnormaal duur!Op donderdag 06 december 2001 16:26 schreef markvt het volgende:
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Maar zo'n spel is zijn prijs ook waard
En mega race 3 is gewoon geen 100 piek waard,
ik vind het dan ook een 'B-game'
Zoals welke dan???Op donderdag 06 december 2001 16:31 schreef markvt het volgende:
[..]
Hey, tis nie allemaal euro prijzen hoor, er zijn echt nieuwe games die geen 100 gulden kosten maar minder !
25 euro lijkt me een leuk bedrag
Hoe hete dat spel ook alweer, éh, o, ja, Atlantis 3Op donderdag 06 december 2001 17:52 schreef NOxie het volgende:
[..]
Zoals welke dan???
Verwijderd
Wat als JIJ iets maakt waarvoor je, als je nog een beetje wilt verdienen, f 100,- moet vragen. en opeens zegt iedereen: "mwahhhhh ik vind iets meer dan de helft daarvan wel zat, ik jat het wel"
Dan is het opeens wel minder zeker?
puur egoisme..als jou zak maar vol genoeg met geld zit dan boeit de rest verder niet.
Verwijderd
Verkoper bij Dynabyte kijk vreemd naar prijsje RTCW en tikt maar handmatig 99,- in...
Ik: euhh.. ik heb ook een klantenkaart
Verkoper: Dat wordt dan 89,-
Ja, die mensen hebben het door
Als er vraag naar is verkoopt het wel..dat blijkt vant de prijzen blijven gelijkOp donderdag 06 december 2001 18:50 schreef Irons het volgende:
Mjah.... lijkt jou een leuke prijs...
Wat als JIJ iets maakt waarvoor je, als je nog een beetje wilt verdienen, f 100,- moet vragen. en opeens zegt iedereen: "mwahhhhh ik vind iets meer dan de helft daarvan wel zat, ik jat het wel"
Dan is het opeens wel minder zeker?
puur egoisme..als jou zak maar vol genoeg met geld zit dan boeit de rest verder niet.
Jij denkt zeker ook dat CD prijzen niet omlaag kunnen?