🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+
Verwijderd
Hang een win2k server met terminal service in admin mode aan het internet. Installeer de vnc server op de win2k.Op donderdag 06 december 2001 16:24 schreef Sc0rPi0N het volgende:
Hier (op mijn werk) gebruik ik vnc op interne pc's over te nemen, maar kan ik dit ook via het internet en is dit dan veilig ?
Start een terminal sessie naar het internet adres. Vanaf de desktop start je winvnc en doe je dansje. Het beste van 2 werelden.
Zo doe ik het tenminste.
vnc heeft toch een eigen password security?? is dit niet voldoende????
of desnoods een firewall installeren die alleen jouw ip'rs accepteert..
of desnoods een firewall installeren die alleen jouw ip'rs accepteert..
Mja, maar vnc doet niet aan encryptie.Op donderdag 06 december 2001 16:48 schreef SYCooo het volgende:
vnc heeft toch een eigen password security?? is dit niet voldoende????
Wat je dan het best kan doen is het openen van een ssh/ssl tunnel en vnc daar doorheen laten werken.
Misschien niet helemaal on toppic maar ik moet 't toch even kwijt. 
Bestaat er ook een tool zoals VNC die een 100% webbased client heeft? Ik zit op m'n werk namelijk achter een dikke proxy die alleen IE door laat op poort 80
Het werkt dus waarschijnlijk ook niet met een JAVA client... (En zeker niet met een standalone client.)
Bestaat er ook een tool zoals VNC die een 100% webbased client heeft? Ik zit op m'n werk namelijk achter een dikke proxy die alleen IE door laat op poort 80
Het werkt dus waarschijnlijk ook niet met een JAVA client... (En zeker niet met een standalone client.)
Zonder Java met webbrowser lijkt me simpelweg onmogelijk. Met Java werkt het gewoon met TightVNC (en ook met WinVNC geloof ik), zit standaard in de server ingebakken.Op donderdag 06 december 2001 18:36 schreef Sjab-X het volgende:
Misschien niet helemaal on toppic maar ik moet 't toch even kwijt.
www.remotely-anywhere.com
Dit is een total web based remote admin pakket. helaas wel met Java, aan active X ondersteuning wordt gewerkt.
Pcanywhere 10.5 biedt ook web based controll. Deze werkt met JAVA of Active-X. Moet je het wel leuk vinden om norton troep op je pc te hebben! NASTY!
Dit is een total web based remote admin pakket. helaas wel met Java, aan active X ondersteuning wordt gewerkt.
Pcanywhere 10.5 biedt ook web based controll. Deze werkt met JAVA of Active-X. Moet je het wel leuk vinden om norton troep op je pc te hebben! NASTY!
De unix versie van VNC heeft dat, of de windows versie het heeft weet ik niet. Een ingebouwde webserver die je een applet voorschoteld waar je op kan connecten, default zit die weliswaar op poort 5801 oid maar die kan je verzetten.Op donderdag 06 december 2001 18:36 schreef Sjab-X het volgende:
Dus als ik thuis via de kabel via internet een pc overneem met vnc als ik het ip nummer weet dan zou het moeten gaan ?

Ik heb namelijk familie die ver weg wonen en dan is vnc wel makkelijk
Ik heb namelijk familie die ver weg wonen en dan is vnc wel makkelijk
🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+
Pagina: 1