Toon posts:

ramplankprobs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi dudes

k weet niet of dit al eens gepost is maaruh... ik wou het toch ff vragen.

Een bekende van mij heeft een SONY ramplank. Het @ zit op de rij van de L :? Maar als zij die toets indrukt dan geeft hij een heel ander teken. (ze heeft XP) hij zit ook niet bij shift-2. in word doet hij het wel gewoon maar op internet met emails enz. doet hij het niet. Alt-shift werkt nie.

Iem. een ID

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 17:45
Een "@" op een kaart om memory in te steken ? Waar in godsnaam heb je het over ? De enige RAM planke die ik al zag waren voor server moederborden, en dan kon je daar 16 DIMMS in steken. OF in m'n 486 zitten er ook 2 voor SIMMS ?
Maar dat @ geval is me onduidelijk hoor...

Verwijderd

Topicstarter
ramplank je toetsenboord waar ram jij op nee niet die ram DUH |:(

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 16:25 schreef XTerm89D het volgende:
Een "@" op een kaart om memory in te steken ? Waar in godsnaam heb je het over ? De enige RAM planke die ik al zag waren voor server moederborden, en dan kon je daar 16 DIMMS in steken. OF in m'n 486 zitten er ook 2 voor SIMMS ?
Maar dat @ geval is me onduidelijk hoor...
Het gaat hier toch over een toetsenbord?? :)

Maar eh...heb je al gekeken waar de toetsenbord indeling opstaat? iig wel raar dat dat toetsenbord er zo uitziet...

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:11
Dan moet je even te taal & toetsenbord instellingen veranderen, ik heb geen idee naar welke taal... dus dat wordt ff prutsen...

suc6

Verwijderd

Topicstarter
ja

ik vind het ook vaag maar het is wel een qwerty dus. meestal is het prob dat ie op een andere taal staat en dat kan je met alt-shift veranderen maar nu werkt het niet en het rare is dus dat hij afwisseld.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 16:27 schreef KoeKk het volgende:
Dan moet je even te taal & toetsenbord instellingen veranderen, ik heb geen idee naar welke taal... dus dat wordt ff prutsen...

suc6
hoe?

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 16:30 schreef Race_Mod het volgende:

[..]

hoe?
In controlpanel bij Keyboard of Regional Options.

(input locales)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 17:45
* XTerm is bekend met de Nederlandse woorden voor hardware, tss ramplankje, whats wrong met toestenbord ? :)

Verwijderd

Topicstarter
daar kan je nix instelle wat ik nodig heb alleen misschien het goede stuurprogje

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 16:34 schreef Race_Mod het volgende:
daar kan je nix instelle wat ik nodig heb alleen misschien het goede stuurprogje
Ik neem aan dat je dus wel in controlpanel zit te kijken, want voor zover ik weet kan je wel gewoon daar je taal veranderen.

Wat voor type keyboard is er dan geinstalleerd, 'Standard 101/102-key blabla'?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Volgens mij is toetsenbord indeling VS het meest gebruikt ,ik gebruik het ook.

Verwijderd

Topicstarter
tís een sony met een @ in de rij van de L kweenie precies wahvoor want hij's nie van mij.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik leg het wel ff uit.

Ga naar configuratiescherm en dan naar "date,time,langauge and regional options" dan op regional and lagauges options en dan tab langauges nemen en dan details dan staat er als het goed is zoiets:

NL; Dutch
Keyboard
VS united states international

en dan met add toetsenbordindeling toevoegen.

Verwijderd

met de @ in de rij van de L ? ..hmm is dat niet UK?
staat er een pond-teken op ?

Verwijderd

Topicstarter
dankje wel
Pagina: 1