veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Verwijderd
Ik heb sinds kort een site speciaal voor casemods en waterkoeling en dergelijke. Stuur me svp de pics als je systeem af is. Mijn site link staat in mijn sig.
Dit post je ook in bijna elk topicOp donderdag 06 december 2001 16:12 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Ik heb sinds kort een site speciaal voor casemods en waterkoeling en dergelijke. Stuur me svp de pics als je systeem af is. Mijn site link staat in mijn sig.
Ontopic: ik ben zwaar benieuwd naar het resultaat, ik vraag me af of je dit voorelkaar krijgt. Helaas heb ik je geen info te bieden en hardware ook niet...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Beetje dramatisch die site...Op donderdag 06 december 2001 16:12 schreef Overdrive_AMD het volgende:
en die foto van Frans is wel heel erg fotosoep gevoelig!Op donderdag 06 december 2001 16:34 schreef Michaeltjuh het volgende:
[..]
Beetje dramatisch die site...
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Op donderdag 06 december 2001 16:50 schreef bloasfist het volgende:
[..]
en die foto van Frans is wel heel erg fotosoep gevoelig!
[afbeelding]
Verwijderd
M'n specs zijn toch niet zo grappigOp donderdag 06 december 2001 16:51 schreef VeldKoe het volgende:
(offtopic)
LOL coole sig Lomu
* VeldKoe ligt helemaal over grond te rollen van lachen
Verwijderd
Je site ziet er netjes uit. Nu nog wat meer informatieOp donderdag 06 december 2001 16:12 schreef Overdrive_AMD het volgende:
ow? doe jij het beter danOp donderdag 06 december 2001 16:34 schreef Michaeltjuh het volgende:
[..]
Beetje dramatisch die site...
[/doelloos]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()