Dag mede tweakers,
al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuw systeem. Ik heb besloten een notebook aan te schaffen en dit mag wat pieken kosten (bedrijfsuitgave & inkoopprijzen
)
Aan deze specs moet hij minimaal voldoen
- Athlon 4 / PIII met minimaal 800Mz
- 256 MB of meer
- 10 GB, maar liever meer
- DVD/CD-RW (verplicht, snelheid maakt niets uit!)
- 14"TFT XGA (geen SXGA of hoger)
- Lan en 56K6 (onboard)
- Dockingstation mogelijk!!!
En deze specs moeten in zo`n licht mogelijke bak worden verwerkt. Liefst ook met een redelijke videokaart (ATI of Nvidea)
Merk maakt niets uit. Heb net effe bij Dell en Sony gekeken en daar stonden een aantal mooie modellen tussen. Er hoeft trouwens geen floppy in te zitten! Gebruik ik toch nie....
Asus en Jewel hebben trouwens ook wel aardige bakken, maar ben een beetje Sony fan en hier zit trouwens ook nog een redelijke marge op :)!
Al vast bedankt!
al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuw systeem. Ik heb besloten een notebook aan te schaffen en dit mag wat pieken kosten (bedrijfsuitgave & inkoopprijzen
Aan deze specs moet hij minimaal voldoen
- Athlon 4 / PIII met minimaal 800Mz
- 256 MB of meer
- 10 GB, maar liever meer
- DVD/CD-RW (verplicht, snelheid maakt niets uit!)
- 14"TFT XGA (geen SXGA of hoger)
- Lan en 56K6 (onboard)
- Dockingstation mogelijk!!!
En deze specs moeten in zo`n licht mogelijke bak worden verwerkt. Liefst ook met een redelijke videokaart (ATI of Nvidea)
Merk maakt niets uit. Heb net effe bij Dell en Sony gekeken en daar stonden een aantal mooie modellen tussen. Er hoeft trouwens geen floppy in te zitten! Gebruik ik toch nie....
Asus en Jewel hebben trouwens ook wel aardige bakken, maar ben een beetje Sony fan en hier zit trouwens ook nog een redelijke marge op :)!
Al vast bedankt!
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...