Toon posts:

Instructies Virtual Airline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik krijg binnenkort ook (EINDELIJK!!!) FS2002 en ik heb van een vriend van me gehoord over dit geweldige idee. Ik heb al heel wat vlieguurtjes op FS98 maar nadat ik een keer gevlogen heb met FS2002 (Boeing 707) was dat toch wel ff wennen.
Nu is mijn vraag als mij iemand kan uitleggen hoe dit alles werkt. En dan bedoel ik niet FS2002, maar dit VA.
Mail me op joelsmeets@hotmail.com en voeg me ook maar toe aan msn als je dat wilt.

Grz,

Joë;

Verwijderd

En als je dan toch bezig bent mail dit meteen even naar
fatboyslim134@hotmail.com
misschien beetje onzinnige post, maar ik krijg het spel ook binnenkort, vandaar :D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-02 18:14
Ten eerste: Greetz onder of boven je post zijn niet nodig: Lees de FAQ

Ten tweede: Dit is een forum dus users gaan je die zooi niet meelen maar posten het hier: Staat geloof ik ook in de FAQ

Ten Derde: Lees het algemene VA topic

Edit: O ja ik had nog wat te zeiken: Ten vierde: Maak voortaan je topic titel wat duidelijker zodat meteen te zien is waar het over gaat: Staat ook ik de FAQ :)

There is no magic.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Vraag me af wat voor zin dit allemaal heeft...
Ik heb het spel zelf niet maar weet wel dat er een vliegschool bij zit ofzo... :O
Staat vast zat info in het boekje

[edit]
Te laat :z

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op donderdag 06 december 2001 15:59 schreef The_Will het volgende:
Ten eerste: Greetz onder of boven je post zijn niet nodig: Lees de FAQ

Ten tweede: Dit is een forum dus users gaan je die zooi niet meelen maar posten het hier: Staat geloof ik ook in de FAQ

Ten Derde: Lees het algemene VA topic

Edit: O ja ik had nog wat te zeiken: Ten vierde: Maak voortaan je topic titel wat duidelijker zodat meteen te zien is waar het over gaat: Staat ook ik de FAQ :)
Zo hoort het >:) ;)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-02 18:14
Manic je moet die posts wel goed lezen. Hij vraagt om info over de (GoT) Virtual Airline. Niet over hoe het spel werkt.

There is no magic.

Pagina: 1