TFT scherm 15"

Pagina: 1
Acties:

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Weet iemand van jullie of het volgende bestaat:

- TFT 15" scherm
- Speakers in het scherm (dus niet in de voet)
- Aan te sluiten op PC en Videorecorder / DVD speler
- TFT moet op een muur bevestigd kunnen worden (VESA-standaard)

Ik ben 2 dagen aan het zoeken en nog niets gevonden... :'(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nec heeft TFT tv-tjes, sharp volgens mij ook (of was het nu juist sharp :?). En de elsevier staan er elke week advertenties van in. Zit dan ook een tuner in, waarschijnlijk....

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:38

Flexx

This side up

Belinea
Sharp
Philips
Acer
HP (weet niet of deze los te koop is)

Hebben die, op mijn stageplek heb ik daar mee gewerkt

• Vavoom
Philips TFT-tjes hebben geen speakers in de case.

Verder wil ik er óók een videorecorder en/of dvd-speler op aan kunnen sluiten. De merken die genoemd zijn hebben deze optie volgens mij niet.

Weten jullie ook wat Input signal: Digital (DVI) betekend?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
DVI is een digitale aansluiting (te gebuiken in plaats vana analoge aansluiting). Moderne videokaarten hebben zo'n aansluiting.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 16:57 schreef Vavoom het volgende:
Philips TFT-tjes hebben geen speakers in de case.

Verder wil ik er óók een videorecorder en/of dvd-speler op aan kunnen sluiten. De merken die genoemd zijn hebben deze optie volgens mij niet.
Niet joh? Mijn opties worden verkocht als TV.. Beetje loos als daar geen VCR op kan worden aangesloten

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Vavoom
Heb je voor mij een type TFT-scherm dan? Dan ben ik uit de brand. Alvast bedankt.

Verwijderd

Kwwetnie of je zelf een bedrijfje hebt of iemand kent met een eigen bedrijf. Maar kijk in dat geval ff op dell.com, heel geile tft schermpjes, mooi zwart gebruiken we bij ons op school ook (maar dan in creme) en genoeg mogelijkheden

• Vavoom
Op Dell.com staan inderdaad wel strakke schermpjes.

Daarmee is mijn probleem nog niet opgelost. Intussen wel contact gehad met Philips. De TFT-schermen kunnen alleen (nog) maar op de PC aangesloten worden. Niet op én een pc én op een videorecorder en/of dvd-speler. Deze schermen zijn wel zwaar in de ontwikkeling, en komen waarschijnlijk volgend jaar op de markt. Nu is het dus óf een TFT scherm met PC, óf een plasma scherm met video recorder/ dvd speler.

Moet ik een andere oplossing verzinnen. Een laptop met dvd-speler :) waar ik ook een video-recorder op aan kan sluiten.

Verwijderd

Kijk eens naar de Samsung Syncmaster 151B. Ik durf alleen niet te zeggen of er een video/dvd op aangesloten kan worden. Dit modelletje voldoet in ieder geval wel aan de andere 3 eisen en heeft bovendien een hele lage responstijd (25 ms) een mooi uiterlijk en is niet al te duur.
Pagina: 1