Toon posts:

Mijn DVD-speler doet het niet goed.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een samsung SD-608 DVD speler sinds dik anderhalf jaar maar ik heb er nooit een DVD mee afgespeeld. Nu heeft mijn vader een DVD (film) voor mij gekocht en nu wilde ik het wel eens proberen.

Maar als ik heb erin stop dat blijft het lampje van de speler de heletijd knipperen en is hij de hele tijd op de DVD aan het zoeken, heel wazig. Ik heb WinDVD en als hij dan eindelijk klaar is met zoeken en ik druk op play dan doet hij niets of hij begint weer te zoeken.

Als ik een keer windows commander opstart en kijk wat er op de DVD staat dat zie ik 2 mappen 1 met geluid en 1 met beeld. Maar als ik die mappen openmaak dan gebeurdt er weer niets.

Mijn computer is ook al verschillende malen vastgelopen tijdens het zoeken op die DVD, ik snap er niet zo veel van.

Ik gebruik Win98 btw :P

Kan iemand mij hierbij helpen?
BVD

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Hmm, ik heb dit probleem ook gehad. Ik kon toen wel gewone cd's bekijken maar geen dvd's. Ik heb toen maar een nieuwe gekocht, en het probleem was opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm
dat was ik eigenlijk niet van plan als het niet hoeft :P
ik heb zoiets ook gehad met mijn cd speler dat hij er echt een minuut over deed om een cd te herkennen en toen ook een newe gekregen :7

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

ik heb ook zoiets gehap met mijn super goede Pioneer 104s DVD speler..

Hij speelt wel de gewone CD's maar DVD's lukt niet of heeeeeeeelll moeilijk.. Maar ja het is nu toch een oude geworden dus heb ik maar een nieuwe gekocht.

Het ligt niet aan de software maar aan je DVD speler, die kan geen DVD's meer spelen..

• Vavoom
Ik heb precies hetzelfde gehad, zoals jij beschrijft.
Zit die dvd-speler nog in de garantie? Dan zou ik hem terug brengen en een nieuwe vragen.

Je zou ook een proberen om hem in een andere pc te bouwen, en dan nog eens proberen. (heeft bij mij niet geholpen)

Misschien moettie wel schoongemaakt worden ofzo.

Verwijderd

FF zorgen dat je nieuwste drivers voor je DVD speler haalt bij Samsung.

Als je die hebt geinstalleerd, eerst windvd opstarten.
dan DVD-tje erin en in dvdwin iets van open file doen ofzo.

Kijk dan maar eens wat er gebeurd!

• Vavoom
Drivers? Voor de SD-608 kun je geen firmware downloaden, volgens mij. Deze is uitgerust met een Prom. Als je deze wilt upgraden, moet deze uit elkaar gehaald worden en een nieuwe Prom ingebouwd worden.

• Vavoom
Nee, sorry. Voor de sd-608 is wel firmware aanwezig.
http://www.samsungelectronics.com/support_index.html

Klik dan op optical diskdrive/ linkermenu downloads/ catagory Dvd roms/ onderaan op 2 klikken. Onderaan staattie.

Ja, kun je ook proberen. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens proberen
ik post wel als ik het gedaan heb
ben nu ff heel druk aan het werk :(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1