Toon posts:

mobo icm nieuwe HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit opgescheept met een PIII 500 van de Aldi uit november 1999. Daar ging ik dus ff een nieuwe HDD inhangen, de maxtor 4d080h4 ...dat is een schijf van 80GB. OS is win2000 en toen kwam het probleem dat de schijf wel werd herkend door het BIOS maar niet werd weergegeven in verkenner.

nu zijn er denk ik twee opties:
1)controller kopen van 150 gulden...wat zonde is
2)BIOS updaten

allen de BIOS update is nergens te vinden..die site van medion s**ks zwaar...dus wie weet de manier om zo eenvoudig en goekdoop mogelijk mij harde schijf te laten werken?

bvd...b!kKel :r:r:r

Verwijderd

Misschien een stomme opmerking, maar heb je er al wel een partitie opgezet en hem geformateerd?

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Optie 3: fdiksen zo de oplossing kunnen geven.

Zoek ff naar configscherm/systeemcomputerbeheer/schijfbeheer.
Maakt daar een partitie op je nieuwe schijf aan en formateren.
Klara is Bikkel78

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Als je zegt dat je bios hem vind heb je dus geen bios update nodig want die werkt correct.

Je moet je harddisk dus nog partitioneren. Dat kan je in dos via fdisk of in Windows XP zoals hierboven uitgelegd.

Verwijderd

Je moet hem zo te zien idd nog patitioneren. Ik zou Terw_dan lief aankijken, zodat je zn FAQ mag lezen ;) Staat in Opslagmedia... succes :)

edit: linkje :) *klik* *klik*

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
zo hard sucked die site van medion echt niet hoor
al je windows gereinstalled? =)

Tweakers Discord

Pagina: 1