NoRRoD haar std. burner

Pagina: 1
Acties:

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op de site van Norrod staat een burner voor 155 piek. Hoe is deze brander? Ben hem van plan aan te schaffen voor een kennis van mij die af en toe gaat branden. Std. CD Rewriter 12/8/32 Ret. F 155,00 ( Burn-proof) Hieraan kan je volgens mij nooit een bult aan vallen.

Jullie ervaringe graag :)

Aan opmerkingen zoals Plextor rulez etc. heb ik niks, verzin maar een betere manier om aan je posts te komen >:)

/dev/null

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 21:57
Plextor Rulez!
>:)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 15:40 schreef GKLQuake het volgende:
Plextor Rulez!
Dat zeg ik, PLEXTOR >:)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:33

GaMbiNo

1337

Op donderdag 06 december 2001 15:40 schreef GKLQuake het volgende:
Plextor Rulez!
Op donderdag 06 december 2001 15:42 schreef Drone60 het volgende:

[..]

Dat zeg ik, PLEXTOR >:)
:Z :Z :Z

Lijkt me wel een goed ding, heeft zelfs BURNPROOF dus... :)
En 155 piek is echt geen geld, je krijgt er normaal ook nog wel een jaar garantie op dus mocht het toch niks zijn kan je hem zo inruilen. :)

En voor de prijs van 1 Plextor kan je minstens 2 van dezen kopen :D

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Effe een gokje wagen :) met de gegeven specs vermoed ik dat dat wel eens unlabeled LiteOn zou kunnen zijn.
Da;s is het voor een "startende" brander een leuk brandertje. en idd niet echt duur :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Initial G
Op donderdag 06 december 2001 15:52 schreef gellie het volgende:
Effe een gokje wagen :) met de gegeven specs vermoed ik dat dat wel eens unlabeled LiteOn zou kunnen zijn.
Da;s is het voor een "startende" brander een leuk brandertje. en idd niet echt duur :)
ik ga wel even langs laterz, kijken of t wat is (Lite-on= :9~ )

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
meestal hebben ze Samsung bij Norrod, die 16 speed is in ieder geval samsung.

Verwijderd

jezus, wat heb ik een gruwelijke hekel aan mensjes die drekt lopen te roepen PLEXTOR PLEXTOR O M G..

ik durf te wedden dat je meer hebt aan 3 x een Lite-On dan aan 1 plextor! die plextors zijn echt niet zo goed hoor tis tegenwoordig puur het merk paar jaar gleje waren ze uitmuntend ja maar nu niet echt meer er zijn zoveel goeie burners. ok plextor is misschien zelfs nog wel het beste maar qua prijs kwaliteit is plextor zeker NIET de beste

dus 155 piek is NIX halen dat ding :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:47

Dennahz

Life feels like hell should.

jow hoeveel speed iz die? is dat de 16*10*32? die heb ik ook .. is van samsung werkt perfect!

Twitter

• Illusion
  • Laatst online: 02:10

Illusion

(the art of)

Std. CD Rewriter 12/8/32
jow hoeveel speed iz die?
hmmmm lees je nou echt helemaal niet wat iemand zegt, of probeer je gewoon aan je tech posts te komen :? :? :?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bedankt voor de tip :P

Verwijderd

Merk is Traxdata. Daar stonden ze ook mee op de HCC. Zelfde brander denk ik(Was ook 155,-).

• Dennahz

Dennahz

Op donderdag 06 december 2001 17:17 schreef Illusion het volgende:

[..]

[..]

hmmmm lees je nou echt helemaal niet wat iemand zegt, of probeer je gewoon aan je tech posts te komen :? :? :?
neuh ik las te snel.. uhm maar anyway dat iz een samsung fikker

Twitter

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik heb voor mezelf een LiteOn gekocht een paar maandjes geleden. Ik dacht dat 320,- al super goedkoop was, Maar je kan er dus nu al 2 voor krijgen. M'n broertje heb die brander al even gehaald: F 146,- (FP-korting)

Iemand er nog wat ervaringen met dit zeer leuke brandertje?

(Werkt deze goed met CloneCD? Lijkt me wel een simpel proggie, die kennis is nogal NeWbIe >:) )

/dev/null

• Initial G
Op donderdag 06 december 2001 17:45 schreef Goten het volgende:

[..]

neuh ik las te snel.. uhm maar anyway dat iz een samsung fikker
Merk is Traxdata. Daar stonden ze ook mee op de HCC. Zelfde brander denk ik(Was ook 155,-).
ehh, wie heeft er gelijk (ik denk dat het de traxdata is, maar als het die samsung is :) (wishful thinking))

• Initial G
Afbeeldingslocatie: http://www.ekdata.com/images/prod/traxdata/cdr_12_8_32.jpg
is dit m?
CDRW-12832 Plus Intern 12x8x32x IDE, CDRW-Recorder, 4MB Cache, inkl. NERO Recording Software, Packet-CD, IDE- und Stromkabel, Schrauben, Handbuch und 1x CD-R
(heeft "seamless link" en niet burn-proof®

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 18:25 schreef GKLQuake het volgende:
[afbeelding]
is dit m?
[..]

(heeft "seamless link" en niet burn-proof®
jep dat is h'm helemaal ik heb hem ook als oem en er zit Nero 5.5 zelfs bij

/dev/null

• Dennahz

Dennahz

ow ik heb de std 16*10*32 en die is van samsung :)

Twitter

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

leuke brander, leuk prijsje :)

ff een brief schrijven aan de kerstman >:)

Verwijderd

maakt ook geen ruk uit, beide branders doen het gewoon goed.

• Initial G
Op donderdag 06 december 2001 18:40 schreef hezik het volgende:
maakt ook geen ruk uit, beide branders doen het gewoon goed.
ervaringsdeskundige?

Verwijderd

Dat verschilt van tijd tot tijd bij de NoRRoD. Een tijdje hadden ze een Acer als Std-model, was ook wel een geinig ding. Gewoon doen, en als het je niet bevalt kun je hem gewoon terug brengen!! :)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 19:09 schreef GKLQuake het volgende:

[..]

ervaringsdeskundige?
Jup, hiero. heb hem gekocht voor 147,- (Studenten korting van 5%, joepie...) brander is nix mis mee, brand prima. kan er mee overbranden. Zit volgens die kerel bij NoRRoD een philips loopwerk in, das wel ff slikken. Maarja, voor die 147 piek bevalt hij mij prima. Die seamless link werkt ook prima.

Verwijderd

moved HA >> OM

Verwijderd

Anders wacht je voor de zekerheid mett kopen tot 1 januari, vanaf dan krijg je op al producten 2 jaar garatie ipv 1 jaar, kun je er helemaal geen bult aan vallen :)

• Initial G
Op vrijdag 07 december 2001 14:35 schreef MREn het volgende:
Anders wacht je voor de zekerheid mett kopen tot 1 januari, vanaf dan krijg je op al producten 2 jaar garatie ipv 1 jaar, kun je er helemaal geen bult aan vallen :)
dat wist ik niet! :)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 14:35 schreef MREn het volgende:
Ben je niet in de war met auto's?
Op vrijdag 07 december 2001 13:35 schreef JoZ het volgende:

[..]

Jup, hiero. heb hem gekocht voor 147,- (Studenten korting van 5%, joepie...) brander is nix mis mee, brand prima. kan er mee overbranden. Zit volgens die kerel bij NoRRoD een philips loopwerk in, das wel ff slikken. Maarja, voor die 147 piek bevalt hij mij prima. Die seamless link werkt ook prima.
Aha, hoe kunnen ze het er voor maken btw.! Van die korting was ik op de hoogte :)

/dev/null

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op vrijdag 07 december 2001 13:35 schreef JoZ het volgende:

[..]

Philips loopwerk? Whahaha, ik loop keihard weg!

HP 7100i (3610 loopwerk)
Philips CDD2000
Philips CDD3600

allemaal slechte philips ervaringen, zal nog wel ff doorgaan denk ik. Gelukkig nu Lite-on, hopelijk doet die het beter...

Maar ja, een brander van 145 piek struikel ik niet over nee.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 22:04 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met auto's?
Nee,
op dit moment heb je op alles dat je koopt een jaar garantie, en miv 1-1-2002 is dat verlengt naar 2 jaar. Vandaar dat ik mn nieuwe zooi een beetje uitstel tot volgend jaar.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 23:02 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

Philips loopwerk? Whahaha, ik loop keihard weg!

HP 7100i (3610 loopwerk)
Philips CDD2000
Philips CDD3600

allemaal slechte philips ervaringen, zal nog wel ff doorgaan denk ik. Gelukkig nu Lite-on, hopelijk doet die het beter...
Maar maar stel; brandertje voor 155 piek, al dat maar 2 jaar zou meegaan is dat nog maar ongeveer 75 piek op jaarbasis. Die extra centen die overhoud na die 2/3 jaar kan je mooi gebruiken voor een DVD-Ram, dan zullen ze hopelijk wel gezakt zijn in prijs :) M.a.w het heb geen zin om meer een dure brander van 5 meiers te kopen

/dev/null

Verwijderd

Branders waren inderdaad van traxdata, helaas zijn die (bijna) allemaal uitverkocht. Heb wel een enorme lading lg branders zien binnenkomen. Zal waarschijnlijk de nieuwe std 12 speed worden.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
Op donderdag 13 december 2001 01:36 schreef mimas het volgende:
Branders waren inderdaad van traxdata, helaas zijn die (bijna) allemaal uitverkocht. Heb wel een enorme lading lg branders zien binnenkomen. Zal waarschijnlijk de nieuwe std 12 speed worden.
Of met een beetje geluk 16 speed, want die schijnen echt supergoed te zijn.
Een vriend van me heeft er net eentje bij Funprice gekocht voor fl. 259,-, maar die dingen schijnen ook een beetje schaars te zijn.
Pagina: 1