Twinview Gforce 2 MMX400

Pagina: 1
Acties:

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 10:51
Hallo,

Dit is denk ik wel een leuke. Normaal kon ik via een kabeltje het beeld van mij monitor op de tv zetten. Alles wat ik dan deed was naar eigenschappen monitor , advanced, twinview en dan detect displays. Normaal zag ik dan mijn 1e monitor (iilyama 15" tft) en de tweede (anloge TV). Maar als ik nu naar twinview ga dan staat er bij primair beeldscherm analoge monitor en als ik dan op detect klikt zie ik het beeld op mijn monitor wel 2 keer knipperen maar hij doet er niets mee.

Klik ik op winview en dan device settings en dan select output devices, en daar zet ik de knop om van Analog monitor naar tv dan krijg ik wel beel op mijn TV (zwart wit)maar geen beeld meer op mijn monitor. Het ligt dus niet aan kabels die foutief zijn aangesloten, maar het lijkt erop alsof ie denkt dat de tv nu standaard is of zo??

IEmand een ideetje?

• smoken
Niemand?

Verwijderd

zwart wit probleem had ik ook,, had hem toen aangesloten met een s-video ,, gebruik nu composiet probleem weg..
dus hoe heb je hem aangesloten ?

• smoken
Op donderdag 06 december 2001 15:40 schreef ultratrottel het volgende:
zwart wit probleem had ik ook,, had hem toen aangesloten met een s-video ,, gebruik nu composiet probleem weg..
dus hoe heb je hem aangesloten ?
Het zwart wit probleem is inderdaad makkelijk op te lossen , dat lukt mij ook. Maar hij vind geen 2e beeldscherm en dat zuigt. Naar mijn mening moet bij het beeldscerm dat actief is toch gewoon naam en model staan? Bij mij zegt ie nou Analoge monitor. Terwijl als ik hem op tv zet (kan ik dus alleen tv! niet ook monitor) zegt ie wel standaard tv op nvidia bla bla

Snap er geen F*%k van :'(

Verwijderd

Je moet Clone beeld selecteren, en dan op toepassen drukken, dan gaat ie ff zwart en vraagt ie of het goed is, en dan staat je tv er volgens mij bij. dan de resolutie ed instellen, het duurde bij mij ook even voordat ik het doorhad, maar nu draait het perfect (voor zover tv-out beeld perfect kan zijn :( ) Dus veel succes.

• smoken
Op donderdag 06 december 2001 15:47 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Je moet Clone beeld selecteren, en dan op toepassen drukken, dan gaat ie ff zwart en vraagt ie of het goed is, en dan staat je tv er volgens mij bij. dan de resolutie ed instellen, het duurde bij mij ook even voordat ik het doorhad, maar nu draait het perfect (voor zover tv-out beeld perfect kan zijn :( ) Dus veel succes.
Nope werkt niet , en het heeft eerst wel gewerkt dat is het stomme. Maar ik vraag me dus af of het wel klopt dat er nu bij twinview display 1 " analog monitor" staat. Volgens mij moet hier Iilyama TXA3818 on nvidia geforce II MMX 400 staan!? En dat krijg ik dus niet voor elkaar.

Verwijderd

heb je mischien per ongeluk je primary en secondary monitor omgedraaid... ?

zo ja net zolang kutten tot je dat hebt hersteld want dat kan funest zijn. >:)

• smoken
Op donderdag 06 december 2001 15:54 schreef ultratrottel het volgende:
heb je mischien per ongeluk je primary en secondary monitor omgedraaid... ?

zo ja net zolang kutten tot je dat hebt hersteld want dat kan funest zijn. >:)
Ja dat zou kunnen maar nu nog vinden hoe ik dat teruggedraait krijg, want dat wil dus niet lukken!?
Pagina: 1