Uhm... anders is het wel ff leuk als je vertelt wat het is
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Als je niet weet wat het is waarom antwoord je dan???Op donderdag 06 december 2001 15:17 schreef crashoverride het volgende:
Uhm... anders is het wel ff leuk als je vertelt wat het is
Maar het is dus een zeer coole koeler met een fan die 80db maakt ofzo
Als je zoek met google zie je dat het een heatsink is. Maar waar ie te krijgen is weet ik ook niet.
edit:
Weer eens net te laat....
Weer eens net te laat....
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Acid -->
[No Flame Mode]
Argh... als ik jou vraag wat een EH-500 is weet jij dat zo 1-2-3 toch ook nie...
Dus niet direct zo pissed ok?
[/No Flame Mode]
[No Flame Mode]
Argh... als ik jou vraag wat een EH-500 is weet jij dat zo 1-2-3 toch ook nie...
[/No Flame Mode]
Nee dat weet ik inderdaad niet, maar de (roh)wiolator vraagt waar je dat ding kan kopen en als je nog niet eens weet wat het is dan heeft het toch ook geen zin om te antwoorden???Op donderdag 06 december 2001 15:26 schreef crashoverride het volgende:
Acid -->
[No Flame Mode]
[/No Flame Mode]
En ik ben niet pissed, ik klink alleen anders als ik type
Verwijderd
Nou ja ik was ook wel benieuwd, maar niet te krijgen dus in NL 
En dat ding maakt ZOVEEL lawaai volgens mij, daarmee vergeleken is een Delta HP80 een lachertje
En dat ding maakt ZOVEEL lawaai volgens mij, daarmee vergeleken is een Delta HP80 een lachertje
ja der is ook een MP3'tje van wat voor geluid die fan maakt, das ff schrikken, een slijptol is er niets bijOp donderdag 06 december 2001 16:01 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Nou ja ik was ook wel benieuwd, maar niet te krijgen dus in NL
Lol geef es een link
Pagina: 1