Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Ik zou dit sowiezo niet doen, ik denk dat die 1Gig schijf geen ata66 of ata 100 ondersteund, dus dan is je andere schijf te traag. beter apart aansluiten en dan heb je gelijk meer kabelruimte.
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Hoezo langzamer? MŽn maxtor gaat als de bandweer. En dat 1 Gieg schijfje gebruik ik alleen om documentjes op te slaan.Op donderdag 06 december 2001 15:16 schreef THEF_Pino het volgende:
Ik zou dit sowiezo niet doen, ik denk dat die 1Gig schijf geen ata66 of ata 100 ondersteund, dus dan is je andere schijf te traag. beter apart aansluiten en dan heb je gelijk meer kabelruimte.
ik zou idd geen schijf boven of onder een 7200 rpm schijf hangen. koop een kabel en je bent van al het gelul af.
Verwijderd
Precies, zo heb je meer kans dat je maxtor te heet wordt en het begeeft.
Vooral bij het kopieren van grote bestanden.
Vooral bij het kopieren van grote bestanden.
Verwijderd
Als je een ATA33 apparaat samen met een AT100 aansluit op een kabel, loopt je ATA100 apparaat ook "maar" op ATA33Op donderdag 06 december 2001 15:22 schreef Reut het volgende:
[..]
Hoezo langzamer? MŽn maxtor gaat als de bandweer. En dat 1 Gieg schijfje gebruik ik alleen om documentjes op te slaan.
Je moet uberhaupt zorgen voor een speciale ATA100 kabel om het maximale uit je Maxtor te halen. Heb zelf ook een 40Gb Maxtor en die loopt idd sneller nu die los op de goede kabel zit
Op mŽn tweede ide poort zit mijn optische zut (cd en fikker).
Staat het op de hd of tie ATA 100 is? Ik kan het nu ff niet bekijken omdat het apparaat thuis staat.
Staat het op de hd of tie ATA 100 is? Ik kan het nu ff niet bekijken omdat het apparaat thuis staat.
je hebt 40 gig...
waarom zou je er een hdd van 1 gig bij willen hangen
die ervoor zorgt dat je systeem alleen maar trager gaat draaien.....
gewoon lekker laten liggen voor je hardware verzameling..
waarom zou je er een hdd van 1 gig bij willen hangen
die ervoor zorgt dat je systeem alleen maar trager gaat draaien.....
gewoon lekker laten liggen voor je hardware verzameling..
Verwijderd
ooit gehoord van een ventilator ?
ik heb 2 quantum atlas 10k schijven boven op elkaar in m'n kast zitten, maar ik heb ze in 5,25" sloten gedaan met per schijf 2 ventilator met stoffilters aan de voorkant en achterin de kast, op dezelfde hoogte, 2 80mm casefans.
ze worden handwarm, that's it
ik heb 2 quantum atlas 10k schijven boven op elkaar in m'n kast zitten, maar ik heb ze in 5,25" sloten gedaan met per schijf 2 ventilator met stoffilters aan de voorkant en achterin de kast, op dezelfde hoogte, 2 80mm casefans.
ze worden handwarm, that's it
Ik vraag niet of ik wel eens van een ventilator gehoord heb. 
Ik wil graag weten of iemand hier ooit problemen mee gehad heeft.
Op zich werkt het allemaal prima. Ik wil alleen niet dat m'n nieuwe schijf zichzelf opblaast..
Op zich werkt het allemaal prima. Ik wil alleen niet dat m'n nieuwe schijf zichzelf opblaast..
Dan lijkt het me verstandig als je of:Op donderdag 06 december 2001 23:20 schreef Reut het volgende:
Ik vraag niet of ik wel eens van een ventilator gehoord heb.
• je HD verplaatst, 0,5 cm is namelijk wel erg weinig, of
• je er een xtra fannetje bijzet met redelijk wat vermogen!
Heb zelf een Quantum Fireball plus op 7200rpm, die wordt ook al redelijk warm. Plaats er binnenkort een fannetje boven van 60mm
Verwijderd
[..]
Als je een ATA33 apparaat samen met een AT100 aansluit op een kabel, loopt je ATA100 apparaat ook "maar" op ATA33
[/quote]
Is dit eigenlijk wel zo, ik zo zweren dat dit met de komst van ATA33 niet meer op zou gaan.
Corrigeer me graag als dit niet waar is, dan weet ik dat ook meteen.
Als je een ATA33 apparaat samen met een AT100 aansluit op een kabel, loopt je ATA100 apparaat ook "maar" op ATA33
[/quote]
Is dit eigenlijk wel zo, ik zo zweren dat dit met de komst van ATA33 niet meer op zou gaan.
Corrigeer me graag als dit niet waar is, dan weet ik dat ook meteen.
Waarom heb jij een P2B die max ATA33 ondersteunt en heb je 't over ATA133? Je mobo heeft daar niet eens support voor. Het enige geval wat voor jou opgaat is wanneer je er iets bijhangt wat lager is dan ATA33. Neemt niet weg dat voor 2 apparaten 2 kabels beter is.Op donderdag 06 december 2001 16:00 schreef Prophecy het volgende:
[..]
Je moet uberhaupt zorgen voor een speciale ATA100 kabel om het maximale uit je Maxtor te halen. Heb zelf ook een 40Gb Maxtor en die loopt idd sneller nu die los op de goede kabel zit
Pagina: 1