Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Dat klopt wel ongeveer ja....
Kheb hun net nog aan de lijn gehad hierover....
toch wel zeeeer interresant
Kheb hun net nog aan de lijn gehad hierover....
toch wel zeeeer interresant
Een dag is een dag...
Verwijderd
Je berekening klopt, maar een stuk minder upload.....Op donderdag 06 december 2001 15:11 schreef shotputty het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom ze niet meer 8Mbit down en 1Mbit up doen maar 7800kbit en 700kbit, dat is een stuk minder bij de upload toch? Die 8Mbit klopt trouwens wel aardig, 8000/1,024=7812kbit maar die 1Mbit --> 1000/1,024=976kbit? Of maak ik een rekenfoutje?
Dat zal niet veel schelen
Ik heb het toch maar even nagevraagd bij Cistron. Het blijkt dat je wel de volledige 1Mbit upload krijgt maar dat ze die niet kunnen garanderen, vandaar dat ze die op 700kbit aangeven. Je kan dus ook 976kbit halen. Overigens vind ik 183,- per maand (gemm jaarabonnement) niet zo extreem duur voor 8Mbit/1Mbit down/up.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Zie ook [topic=330643]
Exact expert nodig?
Maar er is geen linesharing, moet ik mij daarbij voorstellen dat cistron mijn telefoonlijn overneemt en ik nix meer te maken heb met KPN. en dus alleen mijn mobiel hoef te betalen? Dus dan betaal ik alleen 218 piek aan cistron voor ADSL?
Yup dat is zo.Op vrijdag 07 december 2001 11:45 schreef gilead het volgende:
Maar er is geen linesharing, moet ik mij daarbij voorstellen dat cistron mijn telefoonlijn overneemt en ik nix meer te maken heb met KPN. en dus alleen mijn mobiel hoef te betalen? Dus dan betaal ik alleen 218 piek aan cistron voor ADSL?
Linesharing zijn ze wel mee bezig, alleen jammer dat je niet zo heel goed de planning kan zien (je moet weten wat de naam van je centrale is, maar als je ze belt kunnen ze je dat zo zeggen).
Exact expert nodig?
Maar dat is toch alleen maar gunstig, wat moet ik in godsnaam met een vast telefoonnummer? mobiel is prima, vaste lijn gebruik ik toch alleen voor ADSL, Go cistron!!
Verwijderd
Psies...Op vrijdag 07 december 2001 12:02 schreef gilead het volgende:
Maar dat is toch alleen maar gunstig, wat moet ik in godsnaam met een vast telefoonnummer? mobiel is prima, vaste lijn gebruik ik toch alleen voor ADSL, Go cistron!!
Maar die K*T kpn ook altijd.
Ik vraag een extra lijn aan afgelopen vrijdag. Zaterdag krijg ik de papieren al binnen, ik denk (
Kreeg ik afgelopen dinsdag een brief binnen dat ze het van afstand zouden doen
Ik bellen, moet er G*D een andere afspraak gemaakt worden, en ik zou nog een brief krijgen voor die nieuwe afspraak. Tot nu toe geen brief gehad, ik ga maar weer eens bellen
Maar je kan toch gewoon je bestaande lijn gebruiken, scheelt ook weer Abbo-kosten. of had je die niet?
Verwijderd
Nee, dat kan dus helaas niet...Op vrijdag 07 december 2001 12:31 schreef gilead het volgende:
Maar je kan toch gewoon je bestaande lijn gebruiken, scheelt ook weer Abbo-kosten. of had je die niet?
Daarom moet ik een extra lijn bij de KPN aanvragen, dit ivm die linesharing die er nog niet is in mijn gebied
Pagina: 1