• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hey heb net een datakabel gekocht voor 60 piek bij belcompany, eventjes gepruts en toen aangesloten, ja ja op die vreemde manier, daarna heb ik in com1 en com2 geprikt, maar niets helpt! kan geen moer doen en logomanager kan geen telefoon vinden, ook kan ik nergens vinden wat voor kabel ik heb ja serieel, duh maar iets als mfbus ofzo? of die andere...

er zijn al zat topics hierover, maar geen met antwoorden meestal kwamen ze er vanzelf achter zonder het even te zeggen hoe dus vandaar dit topic,

heb alles geprobeert batterij eruit erin, kabel opnieuw pluggen, verschillende com ports.. etc, this sucks,

ken iemand mij helpen?

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 08:25
Is alweer een tijd geleden dat ik mijn datakabel gebruikt heb.

Er zit als het goed is een schakelaartje op de connector die in je telefoon gaat. mbus/fbus. Het ene programma gebruikt mbus en de andere weer fbus.

Ik weet niet welk os je gebruikt. Maar met windows 2000 werkte de mbus niet bij mij. Onder windows 98 bij beide geen problemen.

Hoop dat je er wat aan heb :)

• Mister_X
ok, ik heb dus win2000

ik heb geen schakelaar gevonden, zal zo nog es kijken

http://www.hama.de/hama/shop.jsp?sid=xe7x9jp0r1

nr: 38273

die kabel heb ik, ja het is duitse makelij :)

er zitten 4 pinnetjes op dat ding, waarvan er 1 tje ingedrukt lijkt te zijn, volgens mij hoort dat ook zo.

• Mister_X
hmz pinnetje moest dus niet lager zitten, nu omhoog geschoven, maar nog geen resultaat, moet ik opnieuw opstarten als ik van com port verandert? lijkt mij van niet, maar je weet maar nooit.

vraagje, kan je aan je gsm zien dat je met je pc verbonden bent?

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Euh, nee, het is niet te zien aan je GSM of ie verbonden is met je PC, althans, niet met mijn 3310.

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 15:20 schreef Mister_X het volgende:
vraagje, kan je aan je gsm zien dat je met je pc verbonden bent?
Bij mij geeft hij een korte piep en de tekst accessoire aangesloten. (8210 5110 en 6110)

Verwijderd

In LogoManager komt er dan linksonder op : Connected

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 11:55

ThaHandy

Discovery Channel

bij mij werkt et iig wel met win98se em mijn 3310 op F bus
datakabel f35.- (nu d8 ik 27.50) @ stuntprijzen.net :Y)
Pagina: 1