Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Verwijderd
Dat kun je downloaden van sun.com meen ik. Dan krijg je wat filetjes (JavaPlugIn_1.2.2.px.sh, jre-1.2.2-RC4-linux-i386-glibc-2.1.2.tar.bz2 en jdk-1.2.2-RC4-linux-i386-glibc-2.1.2.tar) die je kunt installeren.
Koel.. zal het morgen eens proberen.. thnx dude
http://java.sun.com/j2se
en dan de jre (Java Runtime Environment) ophalen. (Ga voor de 1.4 beta3 want die laat je grafische kaart alles renderen ipv eerdere jre`s). En is dus stukken sneller!!
Ik ben nu al een paar weekjes met mandrake aan het rommelen, en in het begin is het even wennen. Al je standaard windows tools die kun je niet onder linux vinden (textpad, windows commander). Maar in tegenstelling tot windows word je nu eindelijk niet al
behandeld. Ik heb de afgelopen paar week echt enorm veel geleerd. Je krijgt gewoon veel meer inzicht in wat er gebeurd.
en dan de jre (Java Runtime Environment) ophalen. (Ga voor de 1.4 beta3 want die laat je grafische kaart alles renderen ipv eerdere jre`s). En is dus stukken sneller!!
Ik ben nu al een paar weekjes met mandrake aan het rommelen, en in het begin is het even wennen. Al je standaard windows tools die kun je niet onder linux vinden (textpad, windows commander). Maar in tegenstelling tot windows word je nu eindelijk niet al
Ik ben al een tijdje met slackware en freebsd bezig geweest, maar nu toch maar eens met X gaan proberen... het is wel koel... maar ik blijf toch nog erg veel prutsen in de console
Verwijderd
Voor X had je niet hoeven overstappen van distro. Zowel Slackware als FreeBSD werken prima met X. Bij Slackware staat het in ieder geval allemaal op cd. Zit er niet een package bij Mandrake met java en staat die niet ergens verstopt op 1 van de cd's ?
i know dat ik niet over hoefde stappen... maar ik install slack op servers en freebsd ook... maar op mijn office hebben ze nu mandrake op de desktop draaien dus:?
En misschien kan ik hem wel met een package manager installen...zat ik te denken, moet ik morgen maar eens ff checken
En misschien kan ik hem wel met een package manager installen...zat ik te denken, moet ik morgen maar eens ff checken
Verwijderd
Mandrake levert Kaffe, een free java.
De andere java pakketten zijn non-free, dus die moet je apart downloaden en installeren.
De andere java pakketten zijn non-free, dus die moet je apart downloaden en installeren.
Pagina: 1