@home, welke aanbieding en Iexplorer?

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Mijn broer gaat waarschijnlijk binnenkort @home in Vught nemen. Zijn pc is een PIII 450mhz met 384mb geheugen en WinXP professional.

Hij kan een volledige installatie laten doen voor 149,- of een doe het zelf gratis of een starters pakket met een gratis maand maar dan zonder ethernet en utp kabel. Nou die ethernet kaart hebben we zelf wel. Dus dat is een afweging van 89,- tegen de utp kabel qua kosten.

Wat bevelen jullie aan en wat bedoelen ze bij @home met hun eigen Iexplorer? Heb je eigenlijk wel software van @home nodig om @home te kunnen gebruiken?

Is er iemand met @home in Vught die iets over de snelheid daar en de up- en downtime kan vertellen?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

@home ie is gewoon ie met @home logo ipv win logo.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DHZP-pakket (49 gulden, krijg je terug + maand gratis) bij de Vobis kopen en zelf een NIC en UTP aanleggen.

Verder alle OS's die TCP/IP ondersteunen kun je mee op internet met @home met of zonder software. Alleen niet alle OSen worden ondersteund. Bijvoorbeeld Windows XP niet. Het enige belangrijke wat je moet invullen is je DHCP client ID of te wel je computer/DNS naam.

De @Home software is alleen belangrijk voor snelheids problemen en dan alleen het programma Netdiag. Netdiag wordt gebruikt om ping/trace/preformance testen te doen vanaf een PC van de klant.

Verwijderd

alles zelf aan sluiten is in ieder geval niet zo'n probleem, en van die software rotzooi moet ik persoonlijk toch niet op mijn pc hebben... ow ja als je het aan laat sluiten kan je wel verrot goedkoop UTP kopen van zo'n monteur als ie wat bij wil verdienen (lees illegaal spul van de baas verpatsen).

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
@home ondersteund XP niet!!!! Op webwereld stond vandaag een artikel dat @home support medewerkers geen steun aan klanten mogen geven met XP. Misschien willen ze het zelfs niet installeren.....

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Op donderdag 06 december 2001 15:07 schreef PolarBear het volgende:
DHZP-pakket (49 gulden, krijg je terug + maand gratis) bij de Vobis kopen en zelf een NIC en UTP aanleggen.

Verder alle OS's die TCP/IP ondersteunen kun je mee op internet met @home met of zonder software. Alleen niet alle OSen worden ondersteund. Bijvoorbeeld Windows XP niet. Het enige belangrijke wat je moet invullen is je DHCP client ID of te wel je computer/DNS naam.

De @Home software is alleen belangrijk voor snelheids problemen en dan alleen het programma Netdiag. Netdiag wordt gebruikt om ping/trace/preformance testen te doen vanaf een PC van de klant.
Polar, lees ff daarboven, WinXP, kan je op ze minst ff vertellen dat je dat niet ondersteund ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Pfff wat nou XP niet ondersteunt.... crap!!

Ik draai hier XP zonder enige problemen met de verbinding... Win 98SE no problem met @home en ook MacOSX geen problemen.....

het is overigens wel zo dat @home aangegeven heeft XP niet te ondersteunen, maar who needs a helpdesk anyway?

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Je meot gewoon zoveel mogelijk zelf doen, alleen de modem laten installeren, zelfs ik, zelfs ik kon het!
Pagina: 1