Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony CDM-CD5 toestel (dualband), een jaartje oud en hier functioneert nog altijd naar behoren. Nou zit ik aardig vaak op de weg, gebruik daarbij mijn toestel niet veel maar toch wel eens bij nood. Nou moet ik natuurlijk binnenkort hands free gaan bellen.... HOE?

Heb een headsetje geprobeerd maar dat de kwaliteit daarvan was niet denderend. Het geluid was veel te zacht zodat ik nog niet handsfree kon bellen omdat ik m'n ander oor met een vinger dicht moest houden. Veel liever heb ik een carkit die je op je aansteker aansluit en over een speaker + microfoon beschikt. Maar waar vind ik die?

Ben bij de Libertelwinkel geweest maar die probeerden me meteen een nieuw toestel aan te smeren onder het mom "Dan ben je iets meer kwijt maar heb je het nieuwste van het nieuwste" en "voor die hebben we niet, wel voor een nieuwer type maar daar weet ik niet van of dat werkt, u kunt dus beter bla bla bla".

Wie weet waar ik wel zo'n carkit kan kopen die met dit toestel functioneert?

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Hoi Dianne.

Kijk es bij een autospullen zaak.
Hebben mijn pa en ma ook een ding gehaald. Koste iets van f 89,-. Werk op aanstekker-gat.

Zit een luidsprekertje in met volumeknop en een microfoontje...en volgens hun en mensen die ze ermee gebeld hebben zeer duidelijk.

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nog eens wat anders dan fl 799,- via carkit.nl. Die van carkit.nl .... zooooooo uitgebreid hoeftie nou ook weer niet! Dan worden de kosten per gesprek wel eeeeeeerg hoog.

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

weet alleen niet of ze dia voor die Sony hebben. Is nou niet een telefoon die zeer veel gebruikt wordt... Siemens, Nokia, Motorola en Ericson zijn iig geen probleem.

www.heuts.com

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Verwijderd

Wat gek dat jou pa en ma die ook al hebben pret :).

Die carkit wat pret bedoeld is zo wel fijn, maar is niet ideaal voor zeer lange gesprekken. Je hoort perfect wat er tegen je gezegt wordt maar als je terug moet spreken gaat wel maar is niet een hele mooie kwali. Wel altijd beter als een headset.

ALs je echt veel op de weg zit kun je beter een iets duurdere in de auto zetten.

Die worden meestal geleverd met meerder microfooons.

En ik moet zeggen, het is niet echt een hele goede constructie. Beetje gammel. Bij sommige merken auto's kom je zo moeilijk aan je radio en gaat het schakelen naar de e versnelling lastig. En je hebt niet die ideaal oplossing van als je tel. gaat dat je radio volume dan direct wordt aangepast (je radio moet ook die optie ondersteunen).