(Bij de kasten tenminste)
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ja tuurlijk, heb zelf nog lang genoeg in de 3D gezeten, maar sommige kasten heb ik al irl gezien.Op donderdag 06 december 2001 14:48 schreef Shove_it999 het volgende:
Ooit van 3d rendering gehoord?
(Bij de kasten tenminste)
Verwijderd
Hij staat als sample op het hoofdkantoor van Memo
Verwijderd
Ik vind die 450 piek nog wel meevallen hoor.Op donderdag 06 december 2001 15:30 schreef altec het volgende:
Alleen wil jij voor je kast 450 piek dokken
Daar zitten dan ook gelijk 7 casefans bij, die kosten bij elkaar ook snel iets van 150 piek.
En dan kost die kast maar 300 piek.
Dat is net zoveel als zo'n bagger ding van A-open.
Ja, ik heb het niet zo op A-open en begrijp niet waarom iedereen daarover zo tevreden is.
Slechte voeding en slechte standaard koeling.
En als je die zelf moet modden ben je ook weer een emmer geld kwijt.
Paar spuitbusjes verf van 15 piek stuk en een paar losse casefans en je bent net zoveel kwijt en dan is het resultaat lang niet zo mooi.
Dan liever zo'n Alienware kast of een Addtronics ofzo...dan heb je gelijk een echte kast
en ik heb dan ook de moeite genomen om wat extra te werken zodat ik nu een pc-60 heb
Maar mijn nieuwe kast wordt denk ik toch wel zo'n geile Lian Li
En, zelf modden is inderdaad net zo duur, maar daar gaat het toch niet om ?
Modden is soms duur, maar dan heb je wel je eigen kast die echt niemand anders heeft
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Die kasten van A-Open zijn op zich niet lelijk maar ik vind ze erg klein van binnen.
Als je die kast los koopt bij HIQ in Duitsland, betaal je 189 DM. Dan heb je deze kast in het zilver (staat nu dus op mijn bureau) met al een ventilator in het linker zijpaneel.Op donderdag 06 december 2001 15:38 schreef Drone60 het volgende:
[..]
Ik vind die 450 piek nog wel meevallen hoor.
Daar zitten dan ook gelijk 7 casefans bij, die kosten bij elkaar ook snel iets van 150 piek.
Verwijderd
doe zoals ik ,koop ze allemaal (heb een HQ08 en een chieftec midi en een addtronics 7890,wil nog een Lian-li PC60)
Op donderdag 06 december 2001 18:57 schreef Ice_Cold het volgende:
lol
doe zoals ik ,koop ze allemaal (heb een HQ08 en een chieftec midi en een addtronics 7890,wil nog een Lian-li PC60)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ben het aardig met je eens... ik ben nu van een Aopen HQ45 naar een Chieftec DZ-01-BD gegaan en ik verbaas me nu een halve week later nog steeds erover wat een verbetering het is qua slim design, stevigheid en koelte... ik ben nu ff cd'tjes aan het fikken en die brander word niet eens meer warm laat staan heet zoals in die Aopen!Op donderdag 06 december 2001 15:38 schreef Drone60 het volgende:
[..]
Ik vind die 450 piek nog wel meevallen hoor.
Ja, ik heb het niet zo op A-open en begrijp niet waarom iedereen daarover zo tevreden is.
Slechte voeding en slechte standaard koeling.
En als je die zelf moet modden ben je ook weer een emmer geld kwijt.
Paar spuitbusjes verf van 15 piek stuk en een paar losse casefans en je bent net zoveel kwijt en dan is het resultaat lang niet zo mooi.
Dan liever zo'n Alienware kast of een Addtronics ofzo...dan heb je gelijk een echte kast
Alleen koop ik in plaats van zo'n Alienware dan liever een kale chieftec (wat ik ook heb gedaan). Dan kun je meer zelf kiezen wat voor componenten erin komen voor wat voor een soort systeem: dik overklokken of stil. Ikzelf heb bijvoorbeeld gekozen voor een superstil zalman 300watt voedingkje en Papst 8412NGL/8412NGLV fans.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !