Geen IP verkeer op ISDN na upgrade naar WinME

Pagina: 1
Acties:

• Mo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08-2023
M'n Win98-platform was al niet al te stabiel. Ik had nog een WinME-CD liggen en dacht de boel stabieler te maken door het platform te upgrade'n naar WinME.

Eerlijk gezegd is het iets stabieler geworden nu, al zal het verschil niet te groot zijn. Het probleem is echter, dat, wanneer ik inbel naar m'n ISP, ik niet kan browsen, geen meel kan ophalen etc. MSN en ICQ (bijvoorbeeld) doen het wel, maar verder nix. De aanlogprocedure verloopt zonder problemen, maar dan lijkt alle verkeer te stoppen.

Kep de .DUN-objecten al verwijderd (die wel weer gemaakt wordt als je de ISP-kiezer opstart), maar zonder resultaat. Moet ik m'n TCP/IP stack opnieuw bouwen, of is dit iets anders.

Systeemconfiguratie: Asus KT7 met AMD TB@800MHz; KPN Telecom ISDN NetCard II; ISP: ZonNet; meer weten? Vraag gerust!

Alvast voor het lenen van jullie wijsheden!

... sja, dinges, hoe noem je het ...

Verwijderd

dat icq enzo wel werkt doet me eerder denken aan een probleempje bij je isp dan aan je pc... heb je een proxy ingestel in je browser? zoja: haal is weg, zonee: probeer is

• Mo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08-2023
Sja, Kertje,

Eigenlijk is er bij m'n ISP niet zoveel veranderd, ben ik bang. Alleen ik heb met m'n configuratie zitten frotten, dus denk ik dat het eerder aan mijn instellingen ligt dan aan die van m'n ISP.

Kep ook nix veranderd aan instellingen van proxy, of wat dan ook. Alleen maar het platform ge-upgrade, verder nix. Kvintut alleen zo vreemd dattie dan iets zou veranderen (en vooral: Wat dan?) ...

Anyone?

... sja, dinges, hoe noem je het ...

Verwijderd

en de primaire en secundaire dns ?