Mcafee 5.x restjes verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wilde dus Mcafee 5.x uninstallen, maar hij liep vast tijdens de uninstall (een bekend probleem zie ik na het doorspitten van de search :) )...opzich niet zo erg, maar nu wil ik dus Mcafee 6 installen, maar nu zegt ie dat ik MCafee 5.x nog erop heb staan...dus ik denk...even wat register dingen weghalen...ik heb een heleboel weggehaald, maar nu zegt de installer van Mcafee 6 het nog steeds! Waar checkt ie het op? Ik heb ook al Norton RegSweep eroverheen gehaald...
Dus welke keys moet ik weghalen zodat Mcafee 6 niet meer denkt dat 5.x nog is geinstalleerd?

• Oen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

Oen

plak bakbloedworst

gewoon uit de search:

[topic=180265/1/25]

en hier staat de oplossing (voor mij dan) ook tussen

Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.

• Glacier
  • Niet online
Ik heb :
- Alle mcafee dingen uit reg gehaald
- regclean er 4x overheen gehaald
- 2x Norton RegSweep gebruikt
- Alle mcafee files van mijn HD gewist
- De bak 4x gerestart

Wat nu nog? Want hij zegt nog steeds dat MCafee geinstalleerd is :?

• Glacier
  • Niet online
iemand?

• Glacier
  • Niet online
OK, ik zit nu echt ff met een probleem...ik wil niet al mijn windows'en opnieuw gaan installen nu ik van Mcafee 5.x naar 6.x ga, dus ik heb echt een oplossing nodig...weet echt niemand iets?
- Het woord mcafee komt niet meer voor in het registry
- regclean/norton regsweep/norton winDoctor een heleboel keer gerund
- Files verwijderd

Ik weet nu niet meer wat ik verder moet doen...en ik heb de link hierboven doorgelezen....kan iemand mij ff helpen?Ik zit nu al een week zonder virusscanner op 1 windows en ik kan daar dus nix meer installen en lees daar ook geen hotmeel meer, omdat ik niet protected ben ;(

Verwijderd

Gebruik regmonitor. Het is een programma waarmee je registry activiteiten kan loggen. Als je die draait voordat je mcafee 6 installeert kan je zien welke regkeys hij benadert.

• Glacier
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 01:13 schreef Angel het volgende:
Gebruik regmonitor. Het is een programma waarmee je registry activiteiten kan loggen. Als je die draait voordat je mcafee 6 installeert kan je zien welke regkeys hij benadert.
Ik heb regmonitor, maar hij accest wel een hele hoop keys...en ik zie of windows dingen staan (common file directory ofzo) of in 003768@-800-79876$ (ofzoiets)...ik ga nix voor de gein wissen, zometeen is mijn registry gesloopt en kan ik alsnog windows gaan reinstallen ;(

Verwijderd

Kijk anders nog ff of er nog verwijzingen naar mcafee staan in je win.ini
system.ini
autoexecute.bat
of winstart.bat

deze staan allemaal in je windows directory, gewoon ff openen in notepad en de regels met verwijzingen naar Mcafee verwijderen.

Succes ermee

Verwijderd

Windows opnieuw installen? Is voor mij bijna wekelijkse en de laatste tijd bijna dagelijkse routine. *D

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-04 07:33
Op donderdag 13 december 2001 01:40 schreef Commodore64 het volgende:
Windows opnieuw installen? Is voor mij bijna wekelijkse en de laatste tijd bijna dagelijkse routine. *D
doe ik ook regulmatig, allen mijn eigen bakken blijven het dan dan zeker een jaar doen.

kijk of je de installer kan "openen" en ga op zoek naar een setup.ini of iets dergelijks, daar staat in waar hij alles laat

1+1+1 = 1

• Glacier
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 14:04 schreef Verspuy het volgende:
Kijk anders nog ff of er nog verwijzingen naar mcafee staan in je win.ini
system.ini
autoexecute.bat
of winstart.bat

deze staan allemaal in je windows directory, gewoon ff openen in notepad en de regels met verwijzingen naar Mcafee verwijderen.

Succes ermee
Ohja, das een hele goeie, ga ik gelijk doen *D
Pagina: 1