Toon posts:

BC3 username reclaimen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel gezocht maar ik kan hier geen info over vinden. Mocht deze er wel zijn zou ik het waarderen als iemand me daar op wees :)

Maar goed.. mijn vraag; stel ik weet welke [BC3] posts van mij afkomstig zijn, is het dan mogelijk dit gerestored te krijgen naar mijn naam? MAW. zijn de user-ID's wel bewaard gebleven en is het mogelijk de posts van dat BC3-userID weer onder mijn naam te krijgen?

Niet dat het echt boeit hoor, gewoon nieuwsgierig (en mis m'n 1600+ posts ;))

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Veel posts kan je natuurlijk makkelijk van jezelf terugvinden.
Alleen wordt dit denk ik niet gedaan voor de postgeile usertjes die dan de reacties met 'LOL', 'ROFLMAO' etc. gaan claimen. :)

Verwijderd

Lijkt me behoorlijk veel werk ALS het al zou kunnen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Nee, ik denk dat dat niet gaat gebeuren. (_Veel_ handmatig DB werk)

Aannames zijn fataal.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dr klopt wel meer niet met die BC3 posts.. ik kwam laatst een vette n00bvraag tegen (meerdere) en staat er mooi MIJN naam als topicstarter boven.. en dat heb ik dus definately nooit gepost...

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 14:35 schreef rick_h het volgende:
dr klopt wel meer niet met die BC3 posts.. ik kwam laatst een vette n00bvraag tegen (meerdere) en staat er mooi MIJN naam als topicstarter boven.. en dat heb ik dus definately nooit gepost...
Jaa...ik gelóóf je niet. O-) ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 14:35 schreef rick_h het volgende:
Nee, dan is jouw post wellicht de tweede post in dat topic en is de topicstart verloren gegaan!

Ik heb zelfs een n00bishe SBlive post gemaakt, als je de DB mag geloven :o.

Maar posts opeisen heeft geen zin, dat is gewoon veelteveel werk :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik denk niet dat onze db-mannen daar echt zin in hebben, dat is echt een rotklus. Of je moet zo vriendelijk willen zijn om een zak met geld voor kees deur te leggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
okokok.. :)

Ik had eigenlijk gehoopt dat het een kwestie was van het userID terugzetten.. (dus in 1 keer ipv. per afzonderlijke post) blijkbaar niet, nouja jammer dan..
Pagina: 1