Ik draai een ECS k7s5a met een Athlon XP 1500+ (256mb DDR) en een "ouwe" Geforce 256 DDR. Ik probeer al een tijdje de AGP op 4x en sideband en fw aan te zetten. Sisoft Sandra komt echter konstant dat ie op 2x staat en dat alleen sideband adressing aan staat. Ik gebruik NVMax en volgens de registry werkt ie gewoon. BIOS staat ook op 4x. Drivers zijn 23.11 Nvidia reference. Iemand een idee?
geen idee
maar het verschil tussen 2x AGP en 4x AGP is niet merkbaar
maar het verschil tussen 2x AGP en 4x AGP is niet merkbaar
Verwijderd
Bij mijn Viper 770 Ultra moest ik een jumpertje op de kaart zelf verplaatsen om 4x AGP te enabelen. (Daar kwam ik pas achter toen ik een nieuwe videokaart erin ging zetten
). Maar goed, misschien werkt het ook zo bij een geforce256
Misschien idd een jumper oid.
Verschil is niet echt merkbaar.
Verschil is niet echt merkbaar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
niet merkbaar afgezien van de afwezigheid van BSOD that is!
SiSoft Sandra is ook niet altijd alles... staar je er in ieder geval niet op blind.
Kheb vaak zat gezien dat onze lieve meid verkeerde of niet helemaal correcte info weergeeft. Dus je moet niet zo nauw kijken met Sandra.Op donderdag 06 december 2001 17:49 schreef Brian Dickens het volgende:
SiSoft Sandra is ook niet altijd alles... staar je er in ieder geval niet op blind.
C:\>_
Verwijderd
Nonsens.maar het verschil tussen 2x AGP en 4x AGP is niet merkbaar
Zie: http://www.howstuffworks.com/agp.htm/printable
Ja, en? Hoe het met de snelste GF3's zit weet ik niet, maar tot nu toe was er geen videokaart die echt profijt heeft gehad van AGP 4X.Op vrijdag 07 december 2001 11:11 schreef LinuxAap het volgende:
Nonsens.
Zie: http://www.howstuffworks.com/agp.htm/printable
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ah, maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal... het is natuurlijk onzin om te zeggen dat je tussen agp 2x en 4x geen verschil zou merken. Dat dat op dit moment met de gangbare videokaarten niet zo is kan best, maar das toch wat anders
Pagina: 1