[HK] Topictitel gewijzigd

Pagina: 1
Acties:

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gaarne een reactie op volgende.

Zou iemand mij een uitleg kunnen verschaffen over het hoe en waarom de titel van mijn topic is veranderd? En dan waarin?!

Kijk, dat jullie je beroepen op:
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra Winamp gestart wordt of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
...kan ik begrijpen. De originele titel was enigszins aan de wazige kant, alleen het betrof wel een 'taalgebruik' die praktisch elk forumganger onder de knie heeft. Leg mij dan ook meteen even uit waarom topictitels als 'w00t dit of dat' en 'n00b zus en zo', welke net zo vreemd zijn, niet veranderd worden? Even ter verduidelijking, de originele titel:

+<{=)~ >>> *<{=)~

Maar dat deze veranderd moet worden in het zeer algemene 'Sinterklaas topic'?? Beetje frappant. Ten eerste ging het ook nog niet eens over Sinterklaas in het bijzonder, maar over Sinterklaas en kerst, en de daarbij behorende normen en waarden.

Probeer ik eens het niveau in de HK omhoog te halen door een goed discuseerbaar onderwerp.....krijg je dit weer. Dit titel was alleen om even de aandacht te vestigen, aangezien 'Sinterklaas topic' nou niet direct wordt geassocieerd met een dergelijke discussie.

Enniewee, dat was het zo'n beetje wel.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
_Ik_ was het iig niet, ben net thuis, maar euhm, ik moet zeggen dat het er ook _niet_ uitziet in de topiclist hoor :D
Ik kan het me dus wel voorstellen. De bedoeling is dat je een topictitel kiest die niet bijzonder veel opvalt in de topiclist, dus niet iets als >>>>> Ik heb een probleem met mijn Radeon <<<<<

Die smileys van jou vielen ook errug op in de topiclist, denk dat dat de reden was... Verder is het afwachten tot de mod in kwestie reageert :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit soort discussies hoort thuis in [forum=15] (moved uit SU dus ;)). Verder heb ik de titel ook even aangepast :o.
...kan ik begrijpen. De originele titel was enigszins aan de wazige kant, alleen het betrof wel een 'taalgebruik' die praktisch elk forumganger onder de knie heeft. Leg mij dan ook meteen even uit waarom topictitels als 'w00t dit of dat' en 'n00b zus en zo', welke net zo vreemd zijn, niet veranderd worden? Even ter verduidelijking, de originele titel:
+<{=)~ >>> *<{=)~
Ik neem aan dat je het verscil tussen woorden als n00b en l33t en hax0r wel ziet met "+<{=)~ >>> *<{=)~". Dat is gewoon puur irritant lezen en ik zag er in ieder geval geen tekst in. En eigenlijk nog steeds niet.

Woorden als n00b kent wel iedereen en zijn gewoon ingeburgerd. Jij vindt dat we nu dus alles wat niet correct nederlands is maar moet worden aangepast, omdat jou titel (die lang niet iedereen snapt) aangepast is? Een beetje flauw.

Dit had ook heel anders opgelost kunnen worden. In plaats van dat je nou op hoge poten en verontwaardigd een topic begint over een "stout modje" (wat de oorspronkelijke titel was, voordat ik 'm normaal/duidelijk maakte), had je ook gewoon even een andere (wel leesbare) suggestie kunnen doen in [forum=26]. Het is echt geen moeite om dat weer even te veranderen...
Dit titel was alleen om even de aandacht te vestigen,
Je geeft het zelf al aan. Dat willen we dus niet. Mensen die n00b of l33t in hun titel zetten doen dat niet om die reden. Als iedereen nou hun titel zo zou schrijven zou het een mooi rommeltje worden, toch?

Maar nu we toch bezig zijn, wat moet het dan worden? :)

<hr>
ik vergeet een deel van de vraag :P
Zou iemand mij een uitleg kunnen verschaffen over het hoe en waarom de titel van mijn topic is veranderd? En dan waarin?!
Dat gaat dus zo:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/JvS/pics/hoetitelwijzig.gif

;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-11 22:52

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op donderdag 06 december 2001 14:51 schreef JvS het volgende:
[..]

[..]

[..]

Dat gaat dus zo:
[afbeelding]

;)
Die pagina wil ik ook! :P

[edit]
Sorry, beetje nutteloze post...

Godfather Bodybuilding topic reeks

• veldmuis
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 14:51 schreef JvS het volgende:
Dat gaat dus zo:
[afbeelding]

;)
hm...edit subject, maar weer wel sluit topic

toch vaag :D

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:21 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 17:17 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

hm...edit subject, maar weer wel sluit topic

toch vaag :D
Neenee, je kan een bolletje prikken op het plekje waar je het wil hebben. Nu staat het bolletje dus in edit topic :).
Op donderdag 06 december 2001 17:46 schreef hdd het volgende:

[..]

Spaghetti boer Topix ;)
Daar krijg ik zelfs een code Hacker :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op donderdag 06 december 2001 18:56 schreef JvS het volgende:
Daar krijg ik zelfs een code Hacker :P.
Ik niet :+ 8-)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• veldmuis
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 18:56 schreef JvS het volgende:

[..]

Neenee, je kan een bolletje prikken op het plekje waar je het wil hebben. Nu staat het bolletje dus in edit topic :).
ummm..ik bedoelde maar dat android niet kon kiezen tussen engels en nederlands :+

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 20:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

ummm..ik bedoelde maar dat android niet kon kiezen tussen engels en nederlands :+
profile, uitloggen... Tsja :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

+<{=)~ >>> *<{=)~. Dat is gewoon puur irritant lezen en ik zag er in ieder geval geen tekst in. En eigenlijk nog steeds niet.
Sinterklaas-smileys?
Pagina: 1