Gaarne een reactie op volgende.
Zou iemand mij een uitleg kunnen verschaffen over het hoe en waarom de titel van mijn topic is veranderd? En dan waarin?!
Kijk, dat jullie je beroepen op:
+<{=)~ >>> *<{=)~
Maar dat deze veranderd moet worden in het zeer algemene 'Sinterklaas topic'?? Beetje frappant. Ten eerste ging het ook nog niet eens over Sinterklaas in het bijzonder, maar over Sinterklaas en kerst, en de daarbij behorende normen en waarden.
Probeer ik eens het niveau in de HK omhoog te halen door een goed discuseerbaar onderwerp.....krijg je dit weer. Dit titel was alleen om even de aandacht te vestigen, aangezien 'Sinterklaas topic' nou niet direct wordt geassocieerd met een dergelijke discussie.
Enniewee, dat was het zo'n beetje wel.
Zou iemand mij een uitleg kunnen verschaffen over het hoe en waarom de titel van mijn topic is veranderd? En dan waarin?!
Kijk, dat jullie je beroepen op:
...kan ik begrijpen. De originele titel was enigszins aan de wazige kant, alleen het betrof wel een 'taalgebruik' die praktisch elk forumganger onder de knie heeft. Leg mij dan ook meteen even uit waarom topictitels als 'w00t dit of dat' en 'n00b zus en zo', welke net zo vreemd zijn, niet veranderd worden? Even ter verduidelijking, de originele titel:Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra Winamp gestart wordt of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
+<{=)~ >>> *<{=)~
Maar dat deze veranderd moet worden in het zeer algemene 'Sinterklaas topic'?? Beetje frappant. Ten eerste ging het ook nog niet eens over Sinterklaas in het bijzonder, maar over Sinterklaas en kerst, en de daarbij behorende normen en waarden.
Probeer ik eens het niveau in de HK omhoog te halen door een goed discuseerbaar onderwerp.....krijg je dit weer. Dit titel was alleen om even de aandacht te vestigen, aangezien 'Sinterklaas topic' nou niet direct wordt geassocieerd met een dergelijke discussie.
Enniewee, dat was het zo'n beetje wel.