I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
minder. je moet gewoon zorgen dat je 'm mag houden.Op donderdag 06 december 2001 13:28 schreef Loque het volgende:
Heb je een van je werkgever een leuke gadget(Palm M500) gekregen om te testen met een ACT! contact personen database. Om hier gegevens tussen uit te wisselen.
Heb je het voor elkaar moet je het ding weer inleveren.
Dus heb ik zonet ff plechtig afscheit genomen toen ik hem weer terug stopte in de doos.
Straks demonstratie geven hoe de mensen die ze WEL mogen houden er mee om moeten gaan
onder het motto van... HOOOO een kras 
Ben maar stagiar.. dusja..
Ben maar stagiar.. dusja..
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Om dat ze zo ontzettend tevreden over je zijn op dat stagebedrijf willen ze je vast nog wel een overgebleven Palm geven aan het einde van je stage 
Je kunt het altijd proberen toch
Je kunt het altijd proberen toch
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
mwhaa.. tegen die tijd heb ik allang zo'n gek ding van mijn stage vergoeding bij elkaar gespaard. 
Maar ik heb meer behoefte aan een Iyama 19" Flattron en een digitale camera op dit moment
Maar ik heb meer behoefte aan een Iyama 19" Flattron en een digitale camera op dit moment
Verwijderd
je kan niet alles hebbenOp donderdag 06 december 2001 14:04 schreef Loque het volgende:
yupz vandaag beetje lopen spelen met nwe versie compaq ipaq
had de directeur gekregen voor sinterklaas
Tja ach daar is ie directeur voor he
maar moest ff wat converteren van z'n oude palm naar deze nwe pocketpc.
Ff lekker wat lopen spelen op dat ding
had de directeur gekregen voor sinterklaas
Tja ach daar is ie directeur voor he
maar moest ff wat converteren van z'n oude palm naar deze nwe pocketpc.
Ff lekker wat lopen spelen op dat ding
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
ik heb dat vaak met speeltjes van m'n pa's werk...
dan hebben ze weer nieuwe camera's ofzo en die neemt m'n pa dan eerst mee naar huis zodat ik het kan testen voordat ze er op het werk mee mogen spelen
alleen als je net alle functies hebt ontdekt en je er redelijk mee overweg kan, moet het weer terug
heb hier nog wel een panasonic mini-dv camera staan van m'n pa's werk... die wordt daar gewoon NIET gebruikt en daarom gebruik ik hem maar af en toe
dan hebben ze weer nieuwe camera's ofzo en die neemt m'n pa dan eerst mee naar huis zodat ik het kan testen voordat ze er op het werk mee mogen spelen
alleen als je net alle functies hebt ontdekt en je er redelijk mee overweg kan, moet het weer terug
heb hier nog wel een panasonic mini-dv camera staan van m'n pa's werk... die wordt daar gewoon NIET gebruikt en daarom gebruik ik hem maar af en toe
Ja zwaar irritant is datOp donderdag 06 december 2001 23:12 schreef Eddo het volgende:
Verwijderd
Ja dat is leuk hé, lekker spelen met andermans spulOp donderdag 06 december 2001 23:12 schreef Eddo het volgende:
ik heb dat vaak met speeltjes van m'n pa's werk...
Ik ben laatst uren zoet geweest met de mobiel van mijn vriendins pa (ericsson T68)
Verwijderd
Ik moet een handleiding schrijven hoe je een Palm en een iPAQ moet laten synchroniseren met Lotus Notes en Organizer.
Ben helemaal gek van de iPAQ, heb er dus zelf maar een PC Prive gekocht
Ben helemaal gek van de iPAQ, heb er dus zelf maar een PC Prive gekocht
Ben ik even blij. Ik heb een ipaq 3630 gekregen en ik mocht hem gewoon houden.
Verwijderd
wh00000000000tOp vrijdag 07 december 2001 14:36 schreef bolke het volgende:
Ben ik even blij. Ik heb een ipaq 3630 gekregen en ik mocht hem gewoon houden.
Pagina: 1