Toon posts:

ISA Netwerkkaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil 2 ISA netwerkkaarten in linux instaleeren en daar heb ik de IO pprt adressen voor nodig. Hoe kan ik die vinden? Ik heb geen drivers of diskettes voor de kaarten.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

check de chipset op die NIC
realtek/3com/intel :?
ff zoeken dus

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:22

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Op donderdag 06 december 2001 13:23 schreef Ankabouti het volgende:
Ik wil 2 ISA netwerkkaarten in linux instaleeren en daar heb ik de IO pprt adressen voor nodig. Hoe kan ik die vinden? Ik heb geen drivers of diskettes voor de kaarten.
Grote kans dat ze op 0x300 zitten. Probeer die eens. :)

Proberen kan geen kwaad, toch? :D

... en oranje! :P

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op donderdag 06 december 2001 13:29 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[..]

Grote kans dat ze op 0x300 zitten. Probeer die eens. :)

Proberen kan geen kwaad, toch? :D
jup 300/320/340

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
en IRQ 3 :) Mits je dat niet ken veranderen anders ken je hele waslijst selecteren :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er twee in zitten, en ikj kan de bios niet in dus IRQ's bekijken kan ook niet. Het zijn kaarten van Digital. Er zit een AT&T chip op en een paar AMD chips. Ik kan er niet achter komen welke chipset het is. Allbij de kaarten hebben toch niet hetzelfde IO port adres/IRQ address?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nu dat het gaan om een (isolink pc-at) met een AMD chip, de AM7990PC/80 erop. Ik heb alleen meer info nodig hoe oim dit werkend te krijgen. De IRQ adres en de IO poort adres heb ik nodig. Ik wil het voor freesco gaan gebruiken.
Pagina: 1