Verschil tussen opsomming en "ontwerp thema"

Pagina: 1
Acties:

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 18:36

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Topicstarter
in het vannacht gesloten topic over het kerstlogo schreef SWINX
edit:

maar als het een opsomming word met allemaal kerst-got-plaatjes wordt het idd wel HK (opsomming => HK)
In webdesign & graphics lopen er continu thema's zoals "ontwerp je eigen snowboard" "ontwerp een GOT-wallpaper" "post hier je 3d creaties" etc. etc.

Lijkt mij dat juist ontwerpthema's daar thuis horen.
Wanneer iemand alleen maar bestaande plaatjes van any site plaatst, dan noem ik het pas een opsomming.
Het ontwerpen van een kerst-gotje, sint-gotje of wat dan ook vind ik onder thema's vallen en niet onder opsomming.

Negeren is vooruitzien

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:23 ]

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 18:36

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Topicstarter
Het gaat me niet om dit specifieke voorbeeld, gewoon om wat de standaard is.
Ik neem tenminste aan dat hier een standaard voor is.

Negeren is vooruitzien

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

In W&G wordt een bepaald niveau vereist. Niet alle Thema-dingen blijven ook open omdat dat niet de hoofd-moot is van W&G. Het is niet de bedoeling dat al het gepruts in de kantlijn in W&G gedumpt wordt. Voor meer info moet je de sticky-topics even lezen in W&G.

Om geping-pong met een topic te voorkomen zal ik volgende keer duidelijk een slotje zetten op dergelijke dingen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 16:23 schreef OzBoz het volgende:
In W&G wordt een bepaald niveau vereist. Niet alle Thema-dingen blijven ook open omdat dat niet de hoofd-moot is van W&G. Het is niet de bedoeling dat al het gepruts in de kantlijn in W&G gedumpt wordt. Voor meer info moet je de sticky-topics even lezen in W&G.

Om geping-pong met een topic te voorkomen zal ik volgende keer duidelijk een slotje zetten op dergelijke dingen.
Dit ge-pingpong, was omdat het meer iets met GoT te maken had en omdat er in een LA topic naar gevraagd was.

Het topic was ook nog niet dusdanig verziekt dat het LA-onwaardig was en er liep ook al een sint topic (gedoogd, lol in LA moet ook weleens kunnen).

Vandaar dat ik vroeg of iemand met HK rechten 'm even naar LA kon moven.
het vannacht gesloten topic over het kerstlogo schreef SWINX
Maareh, topic is toch niet gesloten?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 06 december 2001 16:26 schreef JvS het volgende:

[..]

Vandaar dat ik vroeg of iemand met HK rechten 'm even naar LA kon moven.
[..]

Maareh, topic is toch niet gesloten?
Maakt me ook niet uit waar ie verder heen gaat, maar als users erdoor in de war raken dan is een duidelijk slotje misschien handig. Maar topic is volgens mij gewoon open nog.. had het meer over future-gevallen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1