maran
wireless is duur en niet al te snel, kan je niet gewoon een utp kabeltje trekken ofzo? met je buurman moet dat makkelijk kunnen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoe moet dat makkelijk gedaan worden dan?
Een gaat door de muur boren?
Een gaat door de muur boren?
wireless of niet...maakt in principe niet veel uit.....de theorie erachter blijft t zelfde....
-->ADSL-->router(optioneel)-->hub-->werkstations
Je gaat vanaf je adsl-modem naar je router(ervanuitgaande dat je dat ding niet getweakt hebt....zou ik overigens wel tweaken, maar goed...) dan naar een hub of switch, en vervolgens naar je werkstations...of je nu met een draadje of zonder draadje die verbinding naar je werkstation legt maakt niet veel uit natuurlijk.......
zelf zou ik gewoon effe een gaatje boren en er een stukkie utp doorheen schoppen. Is niet zo veel werk, en een stuk goedkoper, veiliger en simpeler....
-->ADSL-->router(optioneel)-->hub-->werkstations
Je gaat vanaf je adsl-modem naar je router(ervanuitgaande dat je dat ding niet getweakt hebt....zou ik overigens wel tweaken, maar goed...) dan naar een hub of switch, en vervolgens naar je werkstations...of je nu met een draadje of zonder draadje die verbinding naar je werkstation legt maakt niet veel uit natuurlijk.......
zelf zou ik gewoon effe een gaatje boren en er een stukkie utp doorheen schoppen. Is niet zo veel werk, en een stuk goedkoper, veiliger en simpeler....
Verwijderd
idd, de boor erin. Een gat van 10mm is al zat (iets groter als je bang bent om RJ45's aan te knijpen), kabeltje erdoor... je zal nog staan te kijken hoeveel je kunt rauzen met UTP kabel. De lengte ook trouwens, 100 meter is no problemo. Of wonen jullie op 2 boerderijen
go 4 MxStream Wireless!
kweenie of het wat is, maar KPN stond het vol lof aan te prijzen op de HCC
kweenie of het wat is, maar KPN stond het vol lof aan te prijzen op de HCC
Pagina: 1