Toon posts:

Yate Loon 92mm case fan

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Alienware Dragon DA-01-SLD case besteld bij tweakshop.nl, die wordt onder andere geleverd met een standaard Yate Loon 92mm case fan. Ik heb nog nooit van dat merk gehoord, en de search optie bracht ook niet veel op.
Kunnen jullie me vertellen of deze fan veel geluid maakt? Of raden jullie me aan om hem maar te vervangen.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je hier wat aan? Ik weet niet of dit hem is, maar het is een yate loon 92mm... En als ie teveel herrie blijkt te maken als je je case hebt, dan kun je hem toch nog altijd vervangen? Of op een fanbus aansluiten, op 7 volt laten lopen iod. :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

U is niet erg creatief volgens mij
www.yateloon.com.tw

En anders vraag je toch om zo'n regelbare Enermax casefan, die hebben ze ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 13:27 schreef Drone60 het volgende:
U is niet erg creatief volgens mij
www.yateloon.com.tw

En anders vraag je toch om zo'n regelbare Enermax casefan, die hebben ze ook.
Nee je hebt gelijk, ik ben niet erg creatief |:(

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 13:35 schreef 4dd1cT het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk, ik ben niet erg creatief |:(
Wat ook wel een inkoppertje he :)

Verwijderd

Ik heb ooit zo'n fan uit een voeding geschroefd,.. niks mis mee, stil en blazen hard !!

R.

Verwijderd

zitten inderdaad ik goedkopere voedingen! gaan na verloop van tijd toch heftige herrie maken! Koop een PAPST/SUNON/SAN ACE de echte merken! ik hoef die vertilatoren waar jij het over hebt niet meer! mijn kwaliteitgrens is verhoogd na deze "goedkope" meuk!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:28 schreef alex21 het volgende:
Koop een PAPST/SUNON/SAN ACE de echte merken!
SAN ACE :? Ik heb nog nooit gehoord van dit merk :?

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 18:05
al mensen op die site gekeken bij cpu fans??? der staat der een die is volledig transparant :9~

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:30 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

SAN ACE :? Ik heb nog nooit gehoord van dit merk :?
Onbekend bij de tweaker maar voor de ventilatoren kenner gaan ze boven PAPST uit! veel stiller! http://www.sanyo-denki.com/ + meer airflow!

Ik ben een zeer gelukkig :P San ACE :P man!
Pagina: 1