Hercules of Asus??

Pagina: 1
Acties:

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025
Hey Fanaten!!!

Luister ff ik ga een gef3 ti200 kopen...

Welke kan ik beter nemen. Die van Hercules (prophet) of de 8200 deluxe van asus?

Groet

Herre

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

vroeg ik ook in het begin.
zeiden sommige ,kon beter leadtek nemen.

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025
Serieus??

Leadtek?? -> nee heb ik zeer slechte service ervaringen mee.
1 jaar garantie en daarna ken je doodvallen.

OK wat denkt de rest : asus of hercules!

Welke is meer te OC en ? etc etc
Meer software.. ....

Ik hoor het wel.

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

Asus Rulez!!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Heb alleen positieve ervaring met Hercules maar dat was dus in het GF2 ultra tijdperk ivm oc'en van de kaarten. Verder vond ik het blauw gewoon wat mooier. :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
Asus heb ik en ik heb er nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

Asus, altijd kwaliteit...

Verwijderd

Lijkt mij duidelijk , strijdende zoon geboren uit het godendom,daarnaast scoort hij xena...

Hercules natuurlijk.
voornamelijk zeer goede service ervaring tijdens Tnt2 ultra tijdperk :) klopt ,, beetje out of date

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik zou voor de Hercules gaan. Geen fantastische ervaringen met Asus (M'n huidige kaart) :( en Hercules kaarten vind ik echte toppers.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Asus wijkt nog al eens af van het reference van Nvidia. Daardoor kun je voor de deluxe niet altijd alle opties gebruiken icm de detonator drivers. Verder weinig verschil en moet je kijken bij welke kaart je wat krijgt en waar jij de meeste waarde aan hecht. Dus kijk eens op de sites van de fabrikanten* en kijk wat er in het retail pakket zit en maak dan je keuze!

* als je dat nog niet gedaan hebt vindt ik je wel heel gemakkelijk, zo van laat ik maar een topic openen want ik heb geen zin om naar de site te gaan

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:42

Wildfire

Joy to the world!

Hercules. Lekker overklokbaar (richting Ti500 niveau) en ziet er ook nog eens lekker uit...

Heb er nu zelf eentje, ben er erg happy mee.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Hercules, mooi spul man,

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EPDSMDODHHE

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
ik heb een geforceII MX van hercules gehad en nu een geforceIII deluxe van asus.

tis beide klassespul.

hercules komt wel vaker met eigen driver-updates; asus is daar wat minder in.

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Dit is weer zo'n topic waar je toch niet wijzer van wordt. Iedereen heeft weer andere ervaringen met de beide merken en aangezien hier 30000 meningen rondsurven kom je er waarschijnlijk niet echt uit.
Allebei de merken zijn zeer goed tis alleen wat je ervoor over hebt want er zit wel prijsverschil in. dat is eigenlijk het enigste aan die 2 en de features natuurlijk. Qua snelheid verschilt het weinig iig je kunt het niet merken als je aan het gamen bent.
Pagina: 1