28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
Verwijderd
Oh ja wanneer ik m'n muis beweeg of ergens op click dan hoor je verschillen in de ruis.
Mijn Config staat hier onder:
Verwijderd
http://www.tweakers.net/meuktracker/1247
het mp3 afspelen met 128kbit/s en dan die "surround" / of "3d" switch aanzetten
heel fout,
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Nee dat is het absoluut niet hoor!!Op zaterdag 08 december 2001 00:27 schreef gitaarwerk het volgende:
wat veel mensen oko denken dat ruis is :
het mp3 afspelen met 128kbit/s en dan die "surround" / of "3d" switch aanzetten![]()
heel fout,
28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
Amd athlon 1ghz, abit kt7, soundblaster live 1024 value, geforce II mx 32 mb, 19" novita, 100 mbit realtek nic, mustek 600 II N scanner, win xp + me, 256 mb, 45 gb ibm 7200 rpm, verder nog iets nodig??Op donderdag 06 december 2001 15:07 schreef marijn het volgende:
Post even de onderdelen van je systeem anders kan ik je ook niet verder helpen.
Verwijderd
Op donderdag 10 januari 2002 12:51 schreef hesselbeertje het volgende:
[..]
Amd athlon 1ghz, abit kt7, soundblaster live 1024 value, geforce II mx 32 mb, 19" novita, 100 mbit realtek nic, mustek 600 II N scanner, win xp + me, 256 mb, 45 gb ibm 7200 rpm, verder nog iets nodig??
Verwijderd
Ik zit ook met ongelooflijk veel ruis momenteel.
Ik heb de SB Live! uit een oude PC gehaald en die in een Athlon 2500+ gestopt met Asus A7V8X-X moederbord en Windows XP SP2 en audio afspelen gaat dus gepaard met heel veel ruis.
Met de onboard sound geen probleem.
Heb verschillende kabels en speakers geprobeerd. De ruis is zowel op de normale uitgang als op de uitgang voor de rear speakers. SPDIF staat niet aan en ook alle andere audio dingetjes "dedempt". Laatste driver van soundblaster.com geinstalleerd, ook nog die van KxProject geprobeerd, mag allemaal niet baten.
Ik zou hem nog in een andere PCI slot kunnen stoppen, maar ik betwijfel of dat gaat uitmaken. Nog dingen die ik in de BIOS kan proberen?
Dit is echt annoying!
Echt wazig, maar ik zal er verder maar niet over klagen
Ik mis alleen de "What you hear" optie zodat ik tegelijk met de mic en line-in kan opnemen. Deze was toch wel beschikbaar bij de SB Live! ?
Of zou de driver van de Creative website niet voldoende zijn en moet ik nog LiveWare installeren?
EDIT:
Creative drivers nog maar eens geinstalleerd en tada! "What u hear" is daar! (het moet niet gekker worden).
Kan het wel kloppen dat line-in als mic-in niet tegelijk aan kunnen??
(volgens mij was dat net niet zo nl.)
[ Voor 22% gewijzigd door Shadow_Zero op 06-10-2006 16:20 ]
Ik sta dus open voor nieuwe suggesties.
Als ik een nieuwe open wordt er weer gezegd dat er al tig topics over bestaan nietwaar?
En zoals ik al had gezegd, drivers zijn geupdate. En het feit dat hij het gisteren heeft gedaan, maakt het alleen maar vreemder.
Maar goed, zal nog wel een ander PCI slot proberen.
Verwijderd
'What you hear' is niet echt bedoeld om line-in op te nemen. Als je opnemen etc wilt doen kun je beter de kX Audio drivers installeren (www.kxproject.com). Super voor productie/geluidsopname, uitgebreide mixer zodat je zo'n beetje alles kan opnemen wat je maar kan verzinnen, maar ook prima drivers bij normaal gebruik (ik game er ook prima mee)Shadow_Zero schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:01:
Vandaag computer opgestart en wat was het wonder? Het geluid doet het ineens keurig!![]()
Echt wazig, maar ik zal er verder maar niet over klagen
Ik mis alleen de "What you hear" optie zodat ik tegelijk met de mic en line-in kan opnemen. Deze was toch wel beschikbaar bij de SB Live! ?
Of zou de driver van de Creative website niet voldoende zijn en moet ik nog LiveWare installeren?
EDIT:
Creative drivers nog maar eens geinstalleerd en tada! "What u hear" is daar! (het moet niet gekker worden).
Kan het wel kloppen dat line-in als mic-in niet tegelijk aan kunnen??
(volgens mij was dat net niet zo nl.)
als jij gewoon een eigen topic opent en aangeeft wat je gelezen hebt en geprobeerd hebt, is het geen probleem. Het is niet de bedoeling om een willekeurig oud topic te openen.Shadow_Zero schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:37:
Wat dan?
Als ik een nieuwe open wordt er weer gezegd dat er al tig topics over bestaan nietwaar?
En zoals ik al had gezegd, drivers zijn geupdate. En het feit dat hij het gisteren heeft gedaan, maakt het alleen maar vreemder.
Maar goed, zal nog wel een ander PCI slot proberen.
Lees de policy anders even door: Policy: Alle regels die op het forum gelden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()