Ik had het spel al eens gespeeld maar nu heb ik het zelf, het spel is echt geweldig zo jezus wat cool, de interactiefe omgeving, de voortuigen, de wapens
en het ziet er nog mooi uit ook (ow en ik heb het hier over de pc versie dus geen pleestation)
Verwijderd
Dat zijn geen ingredienten voor een top game.
De sfeer, de spanning, de gameplay, het verhaal zijn veel belangrijker.
Ik vond het een van de meest tegenvallende games van dit jaar, zelfs nog onder B&W.
Niets origineels(de interactieve omgeving was echt een aanfluiting), zo std. als het maar kan, geen sfeer, domme vijanden.
Niets origineels(de interactieve omgeving was echt een aanfluiting), zo std. als het maar kan, geen sfeer, domme vijanden.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
na ja iedereen zijn smaak eeh, er zijn mensen die black & white wel goed vinden (ik niet) maar ik ga niemend mijn mening opdringen, ow en het sfeertje is duidelijk aanwezig en de spanning ook or (vind ik)
Verwijderd
Het spel van volgend jaar bedoel je... (PC dan)Op donderdag 06 december 2001 12:54 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee Grand Theft Auto 3 is spel van het jaar.
Patience is nog steeds het beste spel ooit.
inderdaadOp donderdag 06 december 2001 12:40 schreef ds het volgende:
Dat zijn geen ingredienten voor een top game.
ja sorry maar de plot twist moet ik nog krijgen dan zeg ik wel wat ik van het verhaal van R F vondOp donderdag 06 december 2001 13:07 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
inderdaad
Jongens Wario 4 voor de gb advanced wint gewoon
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Verwijderd
ik vind het maar een ***spel echt helemaal niks
maar das gelukkig mijn mening
tribes is the way of life
maar das gelukkig mijn mening
tribes is the way of life
Er stond nergens dat PS2 titels niet mee mochten doen. En best game volgend jaar is Metal Gear Solid 2.Op donderdag 06 december 2001 12:55 schreef mgfun het volgende:
[..]
Het spel van volgend jaar bedoel je... (PC dan)
(Voor de gelukkigen die hem hebben geimporteerd best game dit jaar
Maar als het alleen over PC is Commandos 2.
ik vind RTCW echt

vooral multiplayer is echt geweldig!
vooral multiplayer is echt geweldig!
Red Faction is echt een teleurstelling.
In de previews van verschillende engelse bladen werd je lekker gemaakt met de GeoMod engine enzow.
Maar, in het echt bleek het niet zo veel aan te zijn.
En ik heb niet 1 spel van het jaar, maar wel meerdere hoor.
GTA3, Ghost Recon en zekerz Pro Evolution Soccer
En ik weet niet of GT3 dit jaar of het jaar daarvoor uitkwam, maar die hoort er zeker ook bij!
In de previews van verschillende engelse bladen werd je lekker gemaakt met de GeoMod engine enzow.
Maar, in het echt bleek het niet zo veel aan te zijn.
En ik heb niet 1 spel van het jaar, maar wel meerdere hoor.
GTA3, Ghost Recon en zekerz Pro Evolution Soccer
En ik weet niet of GT3 dit jaar of het jaar daarvoor uitkwam, maar die hoort er zeker ook bij!
Haha jij Pro Evolution soccer? whahaha ik had je gisteren zooo ingemaakt, niet te geloven, hahaha.Op donderdag 06 december 2001 13:05 schreef LaptopDude het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen: RTCW, GTA3 en Pro evolution Soccer
Verwijderd
Hmm leuke vraag
Ik denk wel dat het RTCW wordt. Tony hawk 3 moet net het onserpit delven, jammer voor tony
Ik denk wel dat het RTCW wordt. Tony hawk 3 moet net het onserpit delven, jammer voor tony
Red Faction? Wat een lelijke engine zeg. En gameplay was ook booooring...
RTCW is erg goed als multiplayer, singleplayer vond ik wat tegenvallen.
Verwijderd
ja in 2 dagen uitgespeeld,(zou verboden moeten worden)Op donderdag 06 december 2001 15:05 schreef wacko het volgende:
maar multy-player is zoooooooo vet
Verwijderd
Baldur's Gate 2 +throne of Bhaal 
Red Faction vond ik erg tegen vallen en black&white is ronduit klote
Red Faction vond ik erg tegen vallen en black&white is ronduit klote
Verwijderd
Hmm hij heeft een keertje geluk gehad en denkt meteen dat ie goed isOp donderdag 06 december 2001 14:46 schreef CitrusJuicer het volgende:
[..]
Haha jij Pro Evolution soccer? whahaha ik had je gisteren zooo ingemaakt, niet te geloven, hahaha.
Het multiplayer gedeelte van RF is absoluut een topper. Singleplayer vond ik hem wel leuk. IMHO geen game o/t year
Ik vind dan eerder dat bijvoorbeeld RTCW of Ghost Recon het spel van het jaar is.
GTA 3 heeft gaat in ieder geval de hoogste replay-waarde krijgen (single-player). Als hij tenminster op GTA 1&2 gaat lijken
.
Ik stem voor Battle Realms
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Jammer die is 2000Op donderdag 06 december 2001 15:17 schreef ReV3rEnD het volgende:
Baldur's Gate 2
Games van de jaar op catogorie:
FPS:
operation flashpoint
RTS:
Empire earth.
Combat flight sim:
IL-2 Sturmovik
FPS:
operation flashpoint
RTS:
Empire earth.
Combat flight sim:
IL-2 Sturmovik
Thy will see the light...
Bij deze nomineer ik Aliens versus Predator 2. Qua gameplay en beleving een dikke tien. Ik heb de tandafdrukken nog steeds in m'n hart staan. Wat een sfeer. 
En als runner-up: natuurlijk RTCW. Voor een FPS geweldig uitgevoerd.
En als runner-up: natuurlijk RTCW. Voor een FPS geweldig uitgevoerd.
Si vis pacem, para bellum
Armada 2 
Het beste spel ooit is imho Vampire. Hoewel ik die al een tijd niet meer gespeeld hebt... vervolg zit er waarschijnlijk ook niet in
.
Het beste spel ooit is imho Vampire. Hoewel ik die al een tijd niet meer gespeeld hebt... vervolg zit er waarschijnlijk ook niet in
Moeilijk?Op donderdag 06 december 2001 23:01 schreef Lomu het volgende:
RTCW, alleen een beetje moeiluk
Vond het niet echt een moeilijks spel of zo. Je loopt zowat overal zomaar doorheen en het is hartstikke lineair.
Verwijderd
+throne of Bhaal ?Op donderdag 06 december 2001 20:48 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Jammer die is 2000
Verwijderd
ofp is voor mij toch wel t spel van t jaar, vanwege zijn uitgebreidheid en mission editor. ghost recon is bij mij goede 2e
Ik kier RF omdat ik de singel player wel goed vind maar de multyplayer vind ik tegen vallen.
multyplayer kies ik op moment voor RTCW want dat hheeft echt een goede multyplayer.
ow en hoe gaat Ghost recon, is dat zoiets als rainbow six?
multyplayer kies ik op moment voor RTCW want dat hheeft echt een goede multyplayer.
ow en hoe gaat Ghost recon, is dat zoiets als rainbow six?
Pc Game van het jaar is dus niet red faction... veels te saai, en weinig nieuws onder de zon.
Ik twijfel tussen Max Payne en RTCW, RTCW zit nog vers in het geheugen (sterker nog, ik speel het nog) daarom ben je geneigt daarvoor te kiezen.
Alleen was Max Payne wat kort, maar wel een ongeloofelijke ervaring.
Voor Consoles weet ik niet, ik weet alleen dat GTA3 heel cool is en dat mgs rockt en dat halo super is
Ik twijfel tussen Max Payne en RTCW, RTCW zit nog vers in het geheugen (sterker nog, ik speel het nog) daarom ben je geneigt daarvoor te kiezen.
Alleen was Max Payne wat kort, maar wel een ongeloofelijke ervaring.
Voor Consoles weet ik niet, ik weet alleen dat GTA3 heel cool is en dat mgs rockt en dat halo super is
Ik ga voor RTCW of Commando's 2.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
hoe lang bestaat Tactical Ops al? Anders nomineer ik gewoon beta 2.14 (nee.. niet 2.1
)
Enne Red Faction was idd wel leuk maar niet game o/t year IMHO..
Enne Red Faction was idd wel leuk maar niet game o/t year IMHO..
Verwijderd
Top 5:
1) Return To Castle Wolfenstein
2) Ghost Recon
3) Fifa 2002
4) Red Faction
5) Max Payne
1) Return To Castle Wolfenstein
2) Ghost Recon
3) Fifa 2002
4) Red Faction
5) Max Payne