Toon posts:

Transparant zwart/blauw plastic?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er plastic wat normaal niet doorzichtig is, maar wel als je er een ledje achter zet?

Zoiets als dit
Afbeeldingslocatie: http://www.nextbuilding.com/zwart_plastic.gif

Is er misschien ook verf die wel dekt, maar transparant is als er licht achter zit?

• Fido
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 10:57

Fido

C:\> park

Misschien kun je hiervoor folie gebruiken wat ze ook gebruiken bij het blinderen van autoruiten. Ik denk dat dat bij Halfords wel te krijgen is. Ik wil het trouwens gaan gebruiken voor het blinderen van m'n raam in m'n komende casemod. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat wel werken inderdaad en volgens mij is dat er ook in donker blauw. Want een zwarte kast is zo smakeloos.

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 21:52
heb je al aan gekleurde plexi gedacht? Als je daar een donkerblauwe kleur van neemt, dan moet dat volgens mij wel lukken!
Ik weet alleen niet waar je dat kunt kopen, niet bij gamma ed, maar vroeger (ja ik word oud) hadden we dat wel op school.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 15:13

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

of je kan misschien dat spuitverf gebruiken wat ze voor achterlichten van autos gebruiken
kun je ook nog het aantal lagen zelf bepalen :z

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 14:52 schreef mr.loepie het volgende:
of je kan misschien dat spuitverf gebruiken wat ze voor achterlichten van autos gebruiken
kun je ook nog het aantal lagen zelf bepalen :z
Maar die kleuren zullen wel erg beperkt zijn ;(

Verwijderd

nee je hebt rood, blauw, zwart, en ik geloof ook groen ofzo
Pagina: 1