JVC AV28T15

Pagina: 1
Acties:

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Ben een beetje op zoek naar een nieuwe TV, mijn oog is gevallen op de JVC AV28T15 met onderstaande specs.

Ik wil weten of er mensen zijn die ervaring hebben met dit toestel of die in deze prijscategorie (tot 1600) een beter toestel kennen.

De specs:

Breedbeeld: ja
Type beeldbuis: normaal
Beeldbuisdiagonaal: 71 cm
100 Hertz: nee
Digital scan: nee
Vlakke beeldbuis: ja
Volledig vlakke beeldbuis: ja
Scherm in scherm: nee
OSD: ja
Comb filter: nee
Ontvangstnorm: PAL, SECAM, NTSC
Teletekst: ja
Teletekst: aantal pagina's onbekend
Teletekst: TOP-FLOF ja
Stereo: ja
Dolby ProLogic: nee
Output in Watt: 40 Watt
Kinderslot: ja
ACI: nee
Scart-aansluitingen: 3
AV-ingang voorkant: ja
Hoofdtelefoon: ja
Draagbaar: nee
Gewicht: 41 kg
Afmetingen (B x H x D) 78 x 51 x 50

Plaatje, incl meubel (die neem ik er niet bij) :
Afbeeldingslocatie: http://data3.jvc-europe.com/JvcCons/Products/images/AV-28T15EPS.jpg

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Vette TV, maar helaas geen 100Hz, ik denk dat je voor 400 gulden meer een 100Hz kan kopen, even sparen dus ;)

BOINC stats

Verwijderd

Maak er maar gerust 600 piek van, als het niet meer is...
Verder is dit een uitstekende televisie, die 4:3 uitzendingen geweldig naar 16:9 maakt, zonder dikke koppen
te krijgen. Tevens vindt ik persoonlijk 50 Hz mooier, ik vindt 100 Hz TE rustig, en af en toe te wazig, een slechte uitzending ziet er helemaal niet uit.
Als je veel DVD's kijkt of in het bezit bent van een digitale tuner (of sateliet)kun je trouwens wel beter voor een 100 Hz gaan.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 13:50 schreef NoiZe het volgende:
Maak er maar gerust 600 piek van, als het niet meer is...
Verder is dit een uitstekende televisie, die 4:3 uitzendingen geweldig naar 16:9 maakt, zonder dikke koppen
te krijgen. Tevens vindt ik persoonlijk 50 Hz mooier, ik vindt 100 Hz TE rustig, en af en toe te wazig, een slechte uitzending ziet er helemaal niet uit.
Als je veel DVD's kijkt of in het bezit bent van een digitale tuner (of sateliet)kun je trouwens wel beter voor een 100 Hz gaan.
Kijk voornamelijk DivX en in de toekomst ook DVD maar twijfel of die meerprijs opweegt tegen die 1 a 2 uurtjes DVD / DivX in de week. Kijk waarschijnlijk 90% tv en maar 10% DVD / DivX.

Verwijderd

Uiteindelijk meot je het natuurlijk zelf weten, ik zou als ik jou was even naar een winkel gaan waar ze de 100 Hz uitvoering van deze tv hebben.
Als je de kwaliteit van 100 Hz vindt opwegen tegen die van de 50 Hz zou ik het zeker niet laten. Maar toch vindt ik persoonlijk een 50 Hz tv veel frisser beeld geven dan een 100 Hz. Als je TV-Out chip de Conexant CX25870/1 is,
dan kun je trouwens gebruik maken van TVTOOL www.tvtool.de
en zal 100 Hz je wel een scherper maar toch rustiger beeld geven (DVD's trouwens ook)........ het is maar net wat je mooier vindt.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 14:02 schreef NoiZe het volgende:
Uiteindelijk meot je het natuurlijk zelf weten, ik zou als ik jou was even naar een winkel gaan waar ze de 100 Hz uitvoering van deze tv hebben.
Als je de kwaliteit van 100 Hz vindt opwegen tegen die van de 50 Hz zou ik het zeker niet laten. Maar toch vindt ik persoonlijk een 50 Hz tv veel frisser beeld geven dan een 100 Hz. Als je TV-Out chip de Conexant CX25870/1 is,
dan kun je trouwens gebruik maken van TVTOOL www.tvtool.de
en zal 100 Hz je wel een scherper maar toch rustiger beeld geven (DVD's trouwens ook)........ het is maar net wat je mooier vindt.
Mijn ouders hebben een 100 hz. philips breedbeeld.
Ik kan me erg storen aan het vlekkerige beeld van deze tv. Vooral Sportwerdstrijden zijn slecht te bekijken, maar ik denk dat ik ook de 100 hz. variant van deze JVC eens ga bekijken..

Pagina: 1