ik krijg de dimmetjes er met geen macht in. Iemand dit probleem?? Ik ben bang dat ik m'n hele mobo doormidden duw als ik nog meer kracht zet. Dit heb ik nog nooit meegemaakt ik heb blauwe plekken op m'n vingertopppen van het duwen
Zijklepjes open, kijken op welke manier ie moet (let op gleufje ongeveer naast het midden van reepje en op bobbeltje in de geheugengleuf), induwen, zijklepjes ongeveer tegelijk met induwen dichtdoen.. Na de klik kun je zijklepjes duchtduwen.
mmm dat weet ik ook wel, het is niet bepaald de eerste keer dat ik geheugen erin prik (zeg maar de 50e keer maar ofzo). Nogmaals geprobeerd: HET LUKT NIET
Kan kloppen dat het wat moeilijk gaat. Gewoon wat druk erop zetten. Bij mij ging het ook vrij moeizaam, maar een moederbord is best flexibel
AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Ik heb ook een A7V266 en inderdaad, het ging heel moeilijk om het geheugen erin te drukken. Ik had op iedere hand een blauw streep lopen
Maar als je denkt dat het te zwaar gaat en dat je daarom het moederbord doormidden breek. Moet je gewoon je moederbord er helemaal uithalen en dan op dat schuim matje neerleggen. Dan breek het zeker niet maar het is wel "ff" wat meer werk....
Maar als je denkt dat het te zwaar gaat en dat je daarom het moederbord doormidden breek. Moet je gewoon je moederbord er helemaal uithalen en dan op dat schuim matje neerleggen. Dan breek het zeker niet maar het is wel "ff" wat meer werk....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Just ik denk dat ik dat maar ga doen want het is linke shit om met lichaamsgewicht op die dim te duwen
Verwijderd
Bij mij ging het ook vreselijk moeilijk, maar uiteindelijk moest ik ook enorm hard drukken om ze vast te krijgen. Had ik hem aan een kant vast, wilde de andere niet vast. Zou inderdaad je moederbord op een vlak oppervlak leggen anders duw je hem kapot. Hoop dat ik mijn geheugen er nooit meer uit hoef te halen.
als dat zo zou zijn hebben een aantal mensen hen DDR reepjes verkeerdom aan't werk gekregenOp donderdag 06 december 2001 20:52 schreef alex21 het volgende:
misschien 180 graden op zijn vertikale-as draaien??
't is dus gewoon een zwaar iritant socket-geval
Verwijderd
Het zou best kunnen dat ie verkeerd om zit te duwen (ik twijfel niet aan zijn kundigheid). Maar het zou mogelijk kunnen zijn aangezien sommige mensen denken dat dat gat precies in het midden zit
Verwijderd
heb ook een asus a7v266e maar geen problemen gewoon door duwen dat geheugen ging niet stroef
Verwijderd
Statistisch gezien vrij onwaarschijnlijk, maar kijk even heel goed of dat asymmetrische uitsparinkje wel goed zit...Op donderdag 06 december 2001 11:58 schreef Sjawarmaman het volgende:
mmm dat weet ik ook wel, het is niet bepaald de eerste keer dat ik geheugen erin prik (zeg maar de 50e keer maar ofzo). Nogmaals geprobeerd: HET LUKT NIET
Als je veel kracht moet zetten, leg je bord dan bij voorkeur even op een 'semi-harde' ondergrond; kurk of rubbermat ofzo
Kom op zeg. Gewoon denken: "I dont give a fuck" en stamp die DIMM erin
Bij mij ging het ook moeilijk.
Kreeg het er uiteindelijk wel in door eerst de rechterkant in de vergrendeling te drukken en daarna de andere kant.
Succes
P.s. Zorg dat je je moederbord op een goede ondergrond hebt liggen. Bijv. het schuimrubber matje uit de doos.
Hee buurman hierboven. Een AMD Celeron?? Ik dacht dat je hier niet mocht vloeken?
Kreeg het er uiteindelijk wel in door eerst de rechterkant in de vergrendeling te drukken en daarna de andere kant.
Succes
P.s. Zorg dat je je moederbord op een goede ondergrond hebt liggen. Bijv. het schuimrubber matje uit de doos.
Hee buurman hierboven. Een AMD Celeron?? Ik dacht dat je hier niet mocht vloeken?
AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+
Pagina: 1