Ik gebruik de internet connection sharing van windows xp om mijn huisgenoten ook te kunnen laten genieten van mijn "snelle" internetverbinding. Na alles goed ingesteld te hebben kan iedereen gewoon gebruik maken van het internet, alleen nu blijkt dat ze sommige pagina's niet kunnen laden, de pagina blijft gewoon wit. Deze pagina's zijn wel gewoon te laden op de pc met de internet aansluiting. Pagina's die zij dus ineens niet kunnen bezoeken zijn bv ilse en bol terwijl deze in het begin wel gewoon werkte. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn, want via google en de search hier heb ik echt niks kunnen vinden wat hier ook maar een beetje op lijkt. Thanx !!
Verwijderd
Probleem is hier al vaker aangekaart, even zoeken in de search doet wonderen (goh, dat ik dat ooit zou zeggen...).
Maar ik rad je aan SyGate 4.0 te gebruiken, is IMHO beter dan het in mijn ogen redelijk brakke ICS welke standaard XP zit.
Maar ik rad je aan SyGate 4.0 te gebruiken, is IMHO beter dan het in mijn ogen redelijk brakke ICS welke standaard XP zit.
Eigenlijk heb je wel gelijk, ik had toen ik ics installeerde al naar sygate/wingate enzo gekeken, maar dat waren toen nog geen XP versies. Nu wel 
Maar nu dan meer uit principe, ik kan er gewoon niet tegen omdat ik dit niet opgelost krijg en omdat het zo'n vaag probleem is. Enne via de search krijg ik hier niks over gevonden (misschien gebruik ik wel de verkeerde zoekwoorden, dat kan ook)
Maar nu dan meer uit principe, ik kan er gewoon niet tegen omdat ik dit niet opgelost krijg en omdat het zo'n vaag probleem is. Enne via de search krijg ik hier niks over gevonden (misschien gebruik ik wel de verkeerde zoekwoorden, dat kan ook)
Ik heb hier ook ics van Xp draaien en werkt echt als een trein, dus dat het brak is of niet goed zou werken vind ik dus onzin.
Misschien dat je in dit topic vindt wat je nodig hebt:
[topic=338540/1/25]
Misschien dat je in dit topic vindt wat je nodig hebt:
[topic=338540/1/25]
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Yepz, werkt perfect die truc. Houd er rekenening mee dat de instructie niet echt duidelijk is: in 98nl moest ik een tekenreekswaarde invoeren en daar hoef je niets aan te geven dat het een decimaal getal is. Het moet er uit zien als een icoontje met in het rood ab. suc6
K, erg bedankt! 99,9% zeker dat dat het probleem is, zit nu op mijn werk dus ik kan het niet testen. Ik heb vaak naar "ics probleem pagina" enzo gezocht maar nooit het topic gevonden waar jij naar verwijst. Hehe, eindelijk weer een goede nachtrust
, dit knaagde al 3 weken aan me omdat ik het niet kon oplossen.
Pagina: 1