Toon posts:

[MP3-Case] Combinatie met PO natuurkunde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Samen met een kameraad ben ik van plan een dedicated MP3 speler te bouwen. Standaard verhaaltje: zelf een case bouwen, sound en netwerk erin, LCD schermpje en IR-receiver.

Ook moeten we een praktische opdracht voor natuurkunde maken (aangezien we in 5vwo 2e fase zitten) en dachten dat we dit heel mooi konden combineren. Alleen hoe in vredesnaam kunnen we dit combineren. Bij een zo'n MP3 projectje komt natuurlijk heel wat elektronika kijken alleen hebben we geen flauw idee welk aspect ervan we kunnen gebruiken voor onze praktische opdracht..

Kan iemand ons uit de brand helpen?

Bvd, :Y)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:29
Gooi het over de electronische boeg zou ik zeggen :)

Oftewel: alle electronische schema's netjes op papiertje zetten, het hoe en waarom (kijk in je BiNaS) ervan, en blijf hopen ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Mischien kun je iets doen met airflow. En de koelende werking hiervan. Zoiets van de processor geeft zoveel wat aan warmte. Er stroomt zoveel lucht per min. langs de koeler. De temperatuur wordt xx graden. Hoe efficient is het koelblok. En nog wat van die dingen.

Verwijderd

Maak je pc H2O cooled. Heeft een vriend van mij ook gedaan voor PO natuurkunde vorig jaar.. Ze vonden het idee geweldig

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

ik denk dat je het beter op de werking van de infrarood recevier en je mp3speler kunt gooien, leer je er zelf ook nog wat van

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.