wie weet of anno 1602 onder windows Xp werkt, heb het spel net gekocht, maar kon hem daar niet proberen, iemand die dat even kan checken of dat weet, want op de doos staat alleen windows 95 100 Mhz 2 mb videokaart
Verwijderd
Ik krijg halverwege een error "File name invalid, too long, cannot copy file
dan doe ik OK
dan zegt ie 'Abort Install'
doe ik Cancel
komt ie weer met die error..
dus,.. de installatie werkt iig niet goed.
Maybe is me cdee wel kapot hoor,.. maar lijkt me stug.
Grtz, Vision
dan doe ik OK
dan zegt ie 'Abort Install'
doe ik Cancel
komt ie weer met die error..
dus,.. de installatie werkt iig niet goed.
Maybe is me cdee wel kapot hoor,.. maar lijkt me stug.
Grtz, Vision
heb jij een orgineel spel dan of een copy die beschadigt is, ik heb het orgineel, maar als ik hem eruit haal dan kan hij niet meer terug, dus wil ik weten of er al mensen zijn die hem gebruiken onder XP
Ik hebt dat spel ook leuk spel trouwens.
Bij windows 2000 had ik dat probleem ook. Dit was de oplossing toen.
http://www.anno1602.com/english/support/anno_win2k.html
Misschien werkt dit nu ook. Ik heb anno nog niet op mijn winXP geinstalleerd.
Bij windows 2000 had ik dat probleem ook. Dit was de oplossing toen.
http://www.anno1602.com/english/support/anno_win2k.html
Misschien werkt dit nu ook. Ik heb anno nog niet op mijn winXP geinstalleerd.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Als de min. systeemeisen nog voor win95 zijn, lijkt t me zeer stug dat ie het onder winXP doet! want XP zit toch heeeel anders in mekaar dan win95 dacht ik zo...
Dus als k jou was zou k hem toch maar trug brenge naar de winkel, misschien dat ze hem alsnog kunne testen, of gewoon win98 installen
Dus als k jou was zou k hem toch maar trug brenge naar de winkel, misschien dat ze hem alsnog kunne testen, of gewoon win98 installen
inderdaad AAD
Verwijderd
Ik heb Anno 1602 ook origineel en het werkt dus niet onder Windows XP. Bij de installatie krijg ik een vage foutmelding dat er een bestand niet gekopiëerd kan worden.
Hiero ook
File name too long ligt dus niet aan cd..
misschien ergens een patch? ach boeiend ik vind er toch niks an
File name too long ligt dus niet aan cd..
misschien ergens een patch? ach boeiend ik vind er toch niks an
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Okee, ik geef deze een ontiegelijke rotschop met reden
Ik heb de originele cd van Anno 1602 hier. Ik krijg dus ook dezelfde foutmelding.
Onder 98 werkt ie wel goed.
De link hierboven is dood, en er staat niets verde op hum website.
Weet iemand raad hiermee?
En misschien kan die beter gemoved worden naar SP.
Ik heb de originele cd van Anno 1602 hier. Ik krijg dus ook dezelfde foutmelding.
Onder 98 werkt ie wel goed.
De link hierboven is dood, en er staat niets verde op hum website.
Weet iemand raad hiermee?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Waarom open je niet een nieuw topic in SPV i.p.v. een oude te kickenalexandervisser schreef op 02 november 2002 @ 00:40:
Dit leek me makkelijker.Saekerhett schreef op 02 november 2002 @ 00:41:
[...]
Waarom open je niet een nieuw topic in SPV i.p.v. een oude te kicken
Heb het ook al in SeM gemeld.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
* F_J_K geeft een schop naar de buren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Om aan alle discussie een einde te maken: Anno 1602 doet het NIET onder windows XP, er is wel een soort van patch voor. Hij staat hier ergens tussen. http://www.anno1602.de/en...faqs/main_faqs2_1602.html
Si vis pacem, para bellum
Pagina: 1