dus wat hoor je als je iemand belt. en degene heeft jouw nummr geblokeerd. of tewel je kan degene niet meer bellen.
wat hoor je dan precies??????
wat hoor je dan precies??????
Verwijderd
Verwijderd
lol dan zien ze waarschijnlijk dat jij belt en dan is het zow van "ow neej hij weer, laat maar overgaan totdat de voicemail komt"Op donderdag 06 december 2001 11:10 schreef mech het volgende:
ok. ik d8 namelijk dat me schoonouders me nummer hebben geblokeerd . bij de telefoon van me vriendin, omdat ze me niet mag zien enzo
maar ik krijg de hele tijd dat ie overgaat en dan voicemail.
dus dit is niet dat het geblokeerd is?
nokia kan je bij nummerherkenning e.d. zo instellen dat ie meteen doorschakelt naar voicemail o.i.d. als je nummer uitgeschakelt is hoor je écht geen voicemail meer....Op donderdag 06 december 2001 11:13 schreef mech het volgende:
hehe nee dat doet ze niet. er zal wel iets anders zijn waarom ze der gsm niet opneemt
Deze plek is te koop.
Vandaag geen signature
Tsja, paranoide he..........Op donderdag 06 december 2001 15:34 schreef mech het volgende:
probleem opgelost ze had hem niet bij der
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq