Muisje op

Pagina: 1
Acties:

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024
Mijn Razer Boomslang 2000 is nu 11 maanden oud. Ik gebruik hem alleen voor UT (instagib), zo'n 15 uur per week. Hij heeft er dus krap 700 uur fraggen op zitten.

En hij is "op". Hij draait steeds slechter (hapert, ja ik maak hem regelmatig schoon). De rechter muisknop (waarmee ik "jump") is gevoelloos (doet het nog wel) en de glijvoetjes zijn foetsie. Ook mijn Everglide Giganta begint (na 6 maanden) behoorlijke slijtage plekken te vertonen.

Voor de die hard gamers (actie 3d shooters, geen RPG shit :) )
Wat zijn jullie ervaringen met de levensduur van vooral muizen, maar ook muizenmatjes en toetsenborden?

En wat nu te kopen? Another Razer. Of de nieuwe Logitech Dual optical. Of de MS Intellimouse Explorer 3. Vooral die laatste krijgt in reviews veel lof.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Ik zou nog ff doormuizen met je boomslang en wachten totdat de nieuwe er is en die dan kopen.

Tja ik moet mijn boomslang elke 2 weken wel ff schoonmaken met een watenstaafje en wat pure alcohol. Dan is hij weer perfect.

• Duck-Twacy
Ik wist dat Razer uit het "dodenrijk" aan het herrijzen was (niet meer onder Karma lees ik net, maar onder Synergy).

Maar hebben ze iets aangekondigd over nieuwe produkten?

Btw ik moet mijn razer bijna dagelijks schoonmaken (heb ik zulke vuile handen :) , of misschien moet ik toch vaker stofzuigen, poetsen, schobben? Damn cats)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
De levensduur van muizen veschilt per fabrikant:

Al mijn Logitechs werken nog perfect, sommige zijn al oud en daar zitten heel wat frag uurtjes in, goede kwaliteit dus.

Helaas waren mijn Razers ook vroegtijdig gestorven. De een al uit de doos, de andere na een paar maandjes, bagger kwaliteit dus. Of je moet geluk hebben :)

Gebruik momenteel een Dual Optical, zeer precies en Logitech kwaliteit... perfect om te fraggen dus :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:06
Garantie claimen, zit toch 2 jaar garantie op dat ding? Heb de mijne als officele Hastec import dus mail Hastec eens zou ik zeggen.

Flickr | Lego collectie

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op donderdag 06 december 2001 11:21 schreef jordyb het volgende:

Tja ik moet mijn boomslang elke 2 weken wel ff schoonmaken met een watenstaafje en wat pure alcohol. Dan is hij weer perfect.
cool :)
weet je dat het heel erg moeilijk is om pure alcohol te krijgen? en dat het honderden guldens per liter kost (ook ivm accijns) en dat je dus geen pre alcohol hebt maar een mengsel van 96% alcohol 3,96% methanol en 0.04% water?

magoed, ontopic ;)
mijn optische muis houd het nu al weer redelijk lang vol, de muis daarvoor begon op een gegevenmoment na 1 jaar steeds slechter te worden, het gaat hier allen om logitech muizen, de optische geniet mijn voorkeur, ook bij gamen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 12:45 schreef Kees het volgende:

[..]

cool :)
weet je dat het heel erg moeilijk is om pure alcohol te krijgen? en dat het honderden guldens per liter kost (ook ivm accijns) en dat je dus geen pre alcohol hebt maar een mengsel van 96% alcohol 3,96% methanol en 0.04% water?
Bijdehandje. :)
Het is 96% ofzo.

Ik kan ook wel pure alcohol krijgen, gratis.
Maar waarom dat?
Die mengsel werkt goed.

Gratis: Mijn zussen werken allebei in labs. Dus ze kunnen alles meenemen wat ik wil.

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Op donderdag 06 december 2001 12:57 schreef jordyb het volgende:

[..]

Bijdehandje. :)
Het is 96% ofzo.

Ik kan ook wel pure alcohol krijgen, gratis.
Maar waarom dat?
Die mengsel werkt goed.

Gratis: Mijn zussen werken allebei in labs. Dus ze kunnen alles meenemen wat ik wil.
Voor jullie allebij hier boven, Pure alcohol bestaat helemaal niet (lees 100%) er zit altijd water bij, anders zou het in 1millie seconden ofzo verdampen (als het al vloeibaar is)

(8>

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
11 mnd..ik weet niet waar je 'm gehaald hebt maar meestal zit er een jaar garantie op..dus trug naar de winkel *D

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou gewoon teruggaan.. dat ding wordt toch verkocht als "DE Muis voor de Serieuze Gamer" ofzo? Nou dan moet ie ook wel ff meegaan.

Ik gebruik zelf een Mickeysoft Intellimouse Optical en die houdt het nu iets van een jaartje al prima uit.. UT, OFP, CS en daarnaast PS6.0.

Daarvoor heb ik *JAREN* een Logitech MouseManII gehad en dat ding was werkelijk onverwoestbaar! Hij wordt/werd nu nog verkocht als Logitech Wingman Gaming mouse ofzo.. dat is ook wel een lekker muisje alleen geen scrollwheelie.. althans niet op die oude van mij.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

die gaming mouse van logitech heb ik ook
word helaas niet meer verkocht maar die si SUPER!!!
echt heel sterk en speciaal voor games dus
en ik heb nog een reserve :) gelukkig
die zit zelfs nog in de doos dus dat zien we tegen die tijd wel weer

maar ik zit ook te denken aan de dual optical

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Ik heb nu al een jaartje of 2 de IntelliMouse Explorer van Microsoft, is een prima muisje! alleen de 4 glij-pads aan de onderkant moet ik af en toe effe schoonmaken.

En op de HCC heb ik een Everglide moudepad gekocht, waar ik ook zeer tevreden over ben. Dus ik ben weer helemaal happy !

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Idd de Intellimouse explorer van mij draait nu ook al een jaartje of 2 mee en ja al eens voetjes los gehad en na hevig kleurverlies maar eens gespoten met autolak :+ special paint.

Werkt overigens nog steeds perfect; ik zou zeggen ga voor de MS muis!

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
mijn Logitech OEM muis met 3 knoppen, die 25 piek heeft gekost doet het nou al 3 jaar, en ik heb er echt idioot veel unreal mee gespeeld, en bovendien nog wel andere schietspellen, hij moet de afstand van hier naar de maan wel een keer of drie afgelegd hebben ondertussen
onverwoestbaar dat ding

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Zeker zon muis waarop je aan het begin enorm hard moet klikken..

Verwijderd

Mijn Logitshc Optical Wheelmouse leid af en toe een eigen leven
Heb ik hem gewoon stilliggen, muis ligt helemaal stil (d8 ik? ) en ik zie me pointer hele kleine snelle bewegingen maken, alsof me muis spastisch is :(

Heb af en toe ook dat die niet goed mee gaat;
Ik beweeg muis naar links.. pointer gaat stukje naar links en stop dan ff, en gaat weer verder ( :? )

Heb laatste tijd ook vaker dat er bij een spel (CS) bepaalde knoppen blijfen hangen
Of iig, het commando dat er aanhangt (bijvoorbeeld schieten of reload)

Wel jammer, tis een goeie muis :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op donderdag 06 december 2001 13:46 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ik heb nu al een jaartje of 2 de IntelliMouse Explorer van Microsoft, is een prima muisje! alleen de 4 glij-pads aan de onderkant moet ik af en toe effe schoonmaken.

En op de HCC heb ik een Everglide moudepad gekocht, waar ik ook zeer tevreden over ben. Dus ik ben weer helemaal happy !
Doe plakbandjes op de glijpadjes :) .

Intellimouse explorer is de muis voor games.

Steam

Verwijderd

de nieuwe muis die ik 2 weken geleden heb gekocht kan nu al afgeschreven worden, hij's gewoon niet precies genoeg.. ik speel quake 3 en als een muis niet goed muist dan merk je dat gewoon meteen. Ik heb nu een MS wheelmuis btw... was ff tussenstapje, want mijn oude intelli was brak. Ik zit er aan te denken nieuwe intelli te kopen marja die dingen zijn nog een beetje brak schijnt het..

Verwijderd

Ik heb hem hier ook liggen , en ie doet het na 4 maand nog perrrrfect :D
Maar ik verkies toch m'n fUnc sUrface boven die baggere everglidez ...

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:46

Termy

valt er nog wat te fragge?

hier 2 M$ intellieye explorers, de ene (+-2 jaar ouder dan de nieuwste welke 6 maanden braaf door mij bestuurd word) vertoont bij de muisvinger en waar mijn hand op de muis rust slijtplekken. daar zitten dan ook wel ietsje meer dan 700 fraguren in >:) maar hij doet het nog steeds op en top. de logitech muis van 2 vrienden van mij doet het ook nog steeds goed en die hebben hem ook ongeveer een jaar of 2. knijp jij soms in je muis of zo? of razer muize zuige gewoon :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 15:35
hehe, idd, ik heb een MS optical en die heeft inmiddels al zeker meer dan 700 fraguren gedraaid en hij ziet er dan ook niet uit qua zweetplekken, en de skates zijn half versleten, maar verder doet alles het nog perfect hoor :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 06 december 2001 11:04 schreef Duck-Twacy het volgende:
Mijn Razer Boomslang 2000 is nu 11 maanden oud. Ik gebruik hem alleen voor UT (instagib), zo'n 15 uur per week. Hij heeft er dus krap 700 uur fraggen op zitten.

En hij is "op". Hij draait steeds slechter (hapert, ja ik maak hem regelmatig schoon). De rechter muisknop (waarmee ik "jump") is gevoelloos (doet het nog wel) en de glijvoetjes zijn foetsie. Ook mijn Everglide Giganta begint (na 6 maanden) behoorlijke slijtage plekken te vertonen.

Voor de die hard gamers (actie 3d shooters, geen RPG shit :) )
Wat zijn jullie ervaringen met de levensduur van vooral muizen, maar ook muizenmatjes en toetsenborden?

En wat nu te kopen? Another Razer. Of de nieuwe Logitech Dual optical. Of de MS Intellimouse Explorer 3. Vooral die laatste krijgt in reviews veel lof.
Wat wil je zeggen, dat RPG-ers geen Die-Hard gamers zijn.

Foei, Foei toch >:)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Je moet je muisje wel goed onderhouden en veel liefde geven.
O+

Verwijderd

ik had eerst een Logitech Cordless optical, grootste fout die ik dus maar kon maken want dat ding woog een kilo of 5 door die batterijen en gleed voor geen ene hoer.

Nu heb ik Dual Optical Spec. edition en ik moet zeggen dat ie flink owned :)

samen met mijn op de hcc dagen gekochte everglide ofcuz ;)

Verwijderd

Ik heb op de HCC dit jaar de MS IntelliMouse Explorer 3.0 gekocht en hij is echt super.
Hij heeft dan wel niet veel uren gedraaid (laten we zeggen zo'n 30 uur UT), maar tot nu toe is ie errug goed.

BTW(net ondervonden toen ik keek wat voor muis ik had) Niet in het ledje/lichtje kijken dat onder de muis zit. Doet namelijk ongelooflijk zeer aan de ogen. Dat rode stipje blijft wel 1 min. op je netvlies zitten

• Duck-Twacy
Op donderdag 06 december 2001 19:28 schreef Tha_Freeser het volgende:
Ik heb op de HCC dit jaar de MS IntelliMouse Explorer 3.0 gekocht en hij is echt super.
Hij heeft dan wel niet veel uren gedraaid (laten we zeggen zo'n 30 uur UT), maar tot nu toe is ie errug goed.

BTW(net ondervonden toen ik keek wat voor muis ik had) Niet in het ledje/lichtje kijken dat onder de muis zit. Doet namelijk ongelooflijk zeer aan de ogen. Dat rode stipje blijft wel 1 min. op je netvlies zitten
Hm, daar kan MS moeilijkheden mee krijgen. Bij alle Optische Logitechs (die ik gezien heb) gaat het ledje "zachter branden" als je em optild.

Ik zou zeggen, sue their ass off (smartegeld voor 1 minuut gedeeltelijke blindheid) :)
On nee, dit is niet de US

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 15:35
Op donderdag 06 december 2001 21:46 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Hm, daar kan MS moeilijkheden mee krijgen. Bij alle Optische Logitechs (die ik gezien heb) gaat het ledje "zachter branden" als je em optild.

Ik zou zeggen, sue their ass off (smartegeld voor 1 minuut gedeeltelijke blindheid) :)
On nee, dit is niet de US
hmm, als ik mijn MS muisje optil gaat et ledje ook minder fel branden :?
Pagina: 1