http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
Volgens mij is ie pas vanaf 12 december leverbaar!
Dus ik denk dat er nog geen ervaringen worden gepost!!
Het is toch de 32x/12x/40x die je bedoelt?
Het is toch de 32x/12x/40x die je bedoelt?
ow ja...eind december zie ik net staanOp donderdag 06 december 2001 11:07 schreef Namoh het volgende:
Volgens mij is ie pas vanaf 12 december leverbaar!
JipHet is toch de 32x/12x/40x die je bedoelt?
http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
Heb je al enig idee wat de specs van dit mooie beestje zijn?
Buffergrootte, regular bit patterns copieren (SD2 CD's), type burnproof, 99 minuten CD's beschrijven, Mt. Rainier (CD-MRW) format ondersteuning, etc???
Buffergrootte, regular bit patterns copieren (SD2 CD's), type burnproof, 99 minuten CD's beschrijven, Mt. Rainier (CD-MRW) format ondersteuning, etc???
In de hierbovenstaande link, wordt de eerste 32x/12x/40x writer getest.
Dit beestje heeft een 16 Mb buffer
, schrijft op 32 speed, rewrite op 12 speed, ondersteund het nieuwe Mt Rainier format, kan tot 99 minuten schrijven op een CD-tje enzovoort enzovoort.
Oftewel hij heeft alles en kan alles.
Het enige nadeel wat in de review naar voren komt is dat ie geen werkende SD2 kopieen kan maken.
Maar dit moet met de nieuwe CloneCD versies toch weer wel kunnen (amplify weak sectors)??
Weet iemand dit, want ze hebben 'm wel getest met een CloneCD versie die volgens mij de optie AWS al ondersteund.
Of ze dit hebben geactiveerd is mij onduidelijk.
Dit beestje heeft een 16 Mb buffer
Oftewel hij heeft alles en kan alles.
Het enige nadeel wat in de review naar voren komt is dat ie geen werkende SD2 kopieen kan maken.
Maar dit moet met de nieuwe CloneCD versies toch weer wel kunnen (amplify weak sectors)??
Weet iemand dit, want ze hebben 'm wel getest met een CloneCD versie die volgens mij de optie AWS al ondersteund.
damn 32x speed branden, hoe lang duurt dan een cd bakken? 3 minuten ofzo?
39
hmm... 80 minuten / 32 = 2 en een halve minuutOp vrijdag 07 december 2001 22:43 schreef Homedisc het volgende:
damn 32x speed branden, hoe lang duurt dan een cd bakken? 3 minuten ofzo?
+ lead in/out
Maar volgens mij brand hij niet over de hele cd 32 speed...
dus reken maar op 3-4 minuten
Denk dat het wel mee zal vallen.. een 24x doet 4 min over 700mb.. en dit is eigenlijk 1 v/d eerste writers die 'echte' op 24x schrijf
Ik schat dat ie een cd maakt in 2:30 ofzo.. Ik heb er sowieso een besteld en zodra ie binnen is hoort je het wel
Verwijderd
JVD Solutions uit Tilburg meent die 32 speed brander nu al te kunnen leveren... Binnen 1 dag kan ie binnen zijn.
http://www.jvdsolutions.nl
Wazig dus
http://www.jvdsolutions.nl
Wazig dus
NiemandOp vrijdag 07 december 2001 15:51 schreef Namoh het volgende:
Het enige nadeel wat in de review naar voren komt is dat ie geen werkende SD2 kopieen kan maken.![]()
Sorry voor het omhoog schoppen...
Ik heb zelf net deze drive besteld. Volgens de review echt een topdrive! Produceert probleemloos SafeDisc-kopieen en kan gewoon 99min CD's branden... echt erg cewl!
Alleen jammer van die 2mb buffer...
Ik heb zelf net deze drive besteld. Volgens de review echt een topdrive! Produceert probleemloos SafeDisc-kopieen en kan gewoon 99min CD's branden... echt erg cewl!
Alleen jammer van die 2mb buffer...
Kun je nu wel of niet SD2 backups maken met de 32x (& nieuwe firmware)?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Ik zit nu te twijfelen 
De Lite-On 32 speed of de Mitsumi..
De Plextor 40 speed is ook geil
De Lite-On 32 speed of de Mitsumi..
De Plextor 40 speed is ook geil
Verwijderd
zou dan voor de 32x versie gaan de tijd verschil is volgens mij een miniem verschil en natuurlijk ook goedkoper of meer betalen voor de 40x is een tiental sec sneller heeft langere garantie en service
Verwijderd
Kan iemand links geven over een test van de drie bovengenoemde schrijvers (PLex 40 , Lite-on 32, mitsumi 32).. Zit er veel verschil tussen de twee 32x speed branders?
Pagina: 1