Toon posts:

FS 2002: WOW! Plus ultieme test vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren FS 2002 gekregen van de goedheiligman. Ziet er goed uit! Zelf vind ik het erg leuk om met dat bootvliegtuig in de rimboe te vliegen: als je op een meer gaat landen, tussen de bergen, met al die boompjes om je heen, dan is het toch net echt allemaal. Heel mooi! Dat autogen is nog leuker als ik had gedacht. Vliegen boven steden blijft nog steeds een beetje een mixed bag, maar is het beter dan ik tot nog toe in een (serieuze) flightsim heb gezien.

Op mijn systeem (Athlon 1600+ en GeForce 3 Ti200 op 200/240) loopt alles heel lekker. Nog beter als ik had gedacht! Tot mijn grote verbazing. MS heeft eindelijk eens zijn huiswerk goed gedaan. Als ik alle (en dan ook ALLE, behalve AA) grafische opties aanzet (en dan ook voluit, extremely dense en zo), op 1280x1024x32, loopt het nog steeds soepel! Ik heb 'm gepint op 30 fps. Zo nu en dan (bij steden) gaat 'ie soms naar dik 20, maar het blijft uitstekend lopen. Helemáál in de kale rimboe.

Vraag: als ik wil testen hoe soepel FS 2002 op mijn systeem loopt onder de ZWAARSTE omstandigheden, welke voorgebakken flight kan ik dan het beste uitkiezen? Zit er eentje tussen die je systeem echt stresst? Of welke vlucht moet ik aanmaken?
Ik wil de grafische opties graag zó instellen, dat zelfs onder de zwaarste omstandigheden alles soepel blijft lopen.

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06

Freak187

geen

Alle opties op Max zetten, boven een stad gaan vliegen en dan met de Spot Plane kijken, die view slurpt meestal Frames.

Kia Niro-EV 2024

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moet je ff wachten op NL2000 v2 FS2002. Ga dan s op schiphol taxien met alles op max.

Verwijderd

Helaas komt NL2002 pas uit als MS de developers kit gaat uitgeven. Iemand enig idee wanneer???

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00
Op donderdag 06 december 2001 12:01 schreef SpaGroen het volgende:
Helaas komt NL2002 pas uit als MS de developers kit gaat uitgeven. Iemand enig idee wanneer???
wanneer fs2004 uitkomt :?