protagonist doet niet wat ze beloven?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:07

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
op de site van protagonist
(http://www.protagonist.nl/)
staat bij het 30 mb pakket, Data verkeer MB/per maand=onbeperkt
(voor een link: http://www.protagonist.nl/hosting.html)
ergens anders op de site, staat wel: Fair Use,
(maar niet op die pagina)
nou heb ik daar dat 30 mb pakket gekocht, en nu staat er ineens op mijn cp pagina, dat limiet 3 gb/maand is!!!!!
IS DIT TERECHT???? mogen ze dit zomaar doen???

tjah..

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:07

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
stukje van hun site:

Hoe veel bandbreedte (data verkeer) heb ik nodig ?

PROTAGONIST.NL staat een zeer ruime hoeveelheid aan data verkeer toe. Slechts 0.25%-0.5% van onze klanten overschrijd de limiet van zijn hosting-pakket. In principe gaan we uit van ongelimiteerd data verkeer op basis van een fair use policy. Wij begrijpen dat u toch wil weten waar u aan toe bent. Wij hebben een intern signaleringssysteem dat ons waarschuwt bij abnormaal gebruikt. In dat geval nemen wij voortijdig contact met u op en spreken wij een prijs af voor extra data verkeer. Nogmaals dit komt bijna nooit voor en meestal gaat het om klanten die illegale praktijken vanaf onze servers initieren

wij doen dus niet aan illegale praktijken, maar zitten wel aaan de limiet :'( .. kunnen we er iets tegen doen?

tjah..

Verwijderd

ja dat mogen ze zomaar doen, bedrijven die ongelimiteer dataverkeer aanbieden doen dit allemaal, je moet dus NOOIT naar dat soort bedrijven gaan

Verwijderd

inderdaad! maar ze beloven ook een snel account maar zo snel vind ik hem ook weer niet!
en log is gauw 80 mb en we mogen maar 30 :(
of tellen ze de log daar niet bij op (want kunnen we eigenlijk nix aan doen)

iemand?

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
Op donderdag 06 december 2001 18:25 schreef Tak het volgende:
inderdaad! maar ze beloven ook een snel account maar zo snel vind ik hem ook weer niet!
en log is gauw 80 mb en we mogen maar 30 :(
of tellen ze de log daar niet bij op (want kunnen we eigenlijk nix aan doen)

iemand?
Skop!

Sorry voor de late reactie maar dit ik kwam deze tegen in de search en het begon te kriebelen om te reageren.

Mijn site zit ook via protagonist en ikm oet zeggen petje af.. Soms zijn ze wel een beetje sloom idd en de andere keer weer retesnel.
Ik had laatst een PHP scippie gemaakt dat binnen 3 dagen zo'n 45 MB aan log files had gegenereerd terwijl ik 30MB ruimte heb. Ik kreeg hiervoor al allerlij automatisch waarschuwingsmailtjes van Plesk maar ik kon de logfiles niet zelf verwijderen.

Ik dus mailen naar protagonist.
Zoals meestal binnen enkele minuten een reactie terug.
Ze vonden het logisch dat de logfiles niet bij de ruimte wordt opgeteld en ik moest de waarschuwingsmailtjes daarom maar negeren.