2.00 firmware voor Draytek vigor 2200 uit

Pagina: 1
Acties:

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
op http://www.draytek.nl/ is de 2.00 firmware voor de Draytek 2200-serie te vinden (de router die KPN weggaf om het verlies aan IP's te compenseren aan MXstream-gebruikers.

korte features: betere ondersteuning voor ICQ2000, MSN Messenger 3.x en NetMeeting.

Kleine waarschuwing: na gebruik te hebben gemaakt van de auto-update, was m'n internetverbinding niet goed meer. Een softwarematige reboot maakte het alleen maar erger. Na een hardwarematige reboot van de ADSL-modem en de vigor werkte alles weer goed.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Verwijderd

Draytek meld dat ze niet tevreden zijn met deze update, onder andere door bovenstaand probleem. Bij mij waren de problemen erger, aangezien ik naar 1 pc niet meer kon portmappen en ook de router niet meer kon bereiken via de auto-update.

Verwijderd

Ik heb er 3 aangesloten en ge-flashed. Alles werkt perfekt! *D
Nu geloof ik dat ik ff flink moet puzzelen want ik wil ze gebruiken voor VPN op 3 lokatie's. Heeft iemand dat al aan de praat? En staat er ergens een handleiding op het web ? De gebruiksaanwijzing (..) is voor versie 1.08 dus die heeft het nergens over VPN :?