Planetinternet abo? ADSL?

Pagina: 1
Acties:

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
Ze hebben een aanbieding tot 31 december. Iemand ervaring met planet adsl.....

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Jup,ik en goede ervaringen, niet vaak storingen, goeie ping, goede downloadsnelheden en over de service kan ik niets zeggen aangezien ik die nooit nodig heb gehad :)

Met pings bedoel ik 13~20 ms naar tweakers.

Met download snelheid bedoel ik 107kb/s maximaal.

Met upload snelheid bedoel ik 28kb/s maximaal.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Samen met XS4ALL verreweg de meest gewaardeerde provider hier @ GoT.

DIT IS MIJN WEBSITE

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 19:49
Ik heb er goede ervaring mee, behalve dat op mijn telefoonrekening abbbonementskosten gerekend werden vanaf 17 maart 2001 (datum dat ik het aangevraagd had), terwijl ik in werkelijkheid pas op 20 juli was aangesloten. De KPN is bezig dit te corrigeren (zal wel weer een eeuwigheid duren).
Maar over het ADSL via Planet niks dan lof, werkt super.

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 08:56

RvE

2 x een storing gehad in een 1/2 jaar. (2692) Echter deze storingen kwamen van de KPN en niet van planet. Voor de rest is planet een prima provider!

gtx

Everywhere you go you always take the weather with you

Verwijderd

werkt perfect, heb eerst @home (kabel) gehad maar planet (adsl) is veel stabieler en sneller!!

Verwijderd

Tsja ook ik ben erg tevreden over Planet Internet.
Erg weinig storingen, heb maar 1x een storing meegemaakt bij Planet waardoor sommige buitenlandse sites niet meer bereikbaar waren en deze storing duurde ongeveer 3 dagen.

Zie ook: [topic=234250/1/25]

Ze zijn verder erg snel in het melden van storingen wat ik als erg prettig ervaar. :)

Minpunt is dat je moet betalen voor de helpdesk, en dat je een e-mail alias pas na 3 maand mag wijzigen of aanvragen en dat is best lastig.

Ik ben dus erg tevreden over Planet Internet :)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Planet is goed...heb zelf HCCnet en ben daar ook zeer tevreden mee. Een vriend van me heeft Planet, en de prestaties zijn wel redelijk gelijk......alle 2 geen storingen gehad in t laatste half jaar.....toppie dus....

iRacing Profiel

Verwijderd

Planet oke, maar weet wel welk pakket je besteld:

Ik ban van Kwello naar Planet comfort gegaan, ben super tevreden, maar wilde na 1 week toch over naar advanced.
Berichtje van de rielekste helpdesk :7

Geachte heer AteLLa,

Het spijt ons u te moeten meedelen dat het door technische problemen tijdelijk niet mogelijk is om tussentijds uw abonnementsvorm te wijzigen.

Hoewel het in principe wel mogelijk is om aan het einde van het jaarcontract een abonnementswijziging door te voeren, raden we u dit ten sterkste af. De technische problemen maken de abonnmementswijziging een langdurig proces: het is mogelijk dat u tijdens de abonnementswijziging gedurende enkele maanden geen gebruik kunt maken van uw ADSL-aansluiting.

We adviseren u daarom om uw wijziging pas na 1 januari 2002 aan te vragen. We werken hard om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en bieden onze excuses aan voor de overlast .

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, klikt u dan op 'reply' of 'antwoorden'.

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Planet Internet.

Dus bedenk eerst wat je wil Comfort of Advanced >:)

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35
OK... what about Wanadoo. Zij hebben nu een aanbieding, 300pieken retour op nieuwe aansluiting voor 31dec.

l

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Op donderdag 06 december 2001 13:09 schreef Devil_2000 het volgende:
Tsja ook ik ben erg tevreden over Planet Internet.
Erg weinig storingen, heb maar 1x een storing meegemaakt bij Planet waardoor sommige buitenlandse sites niet meer bereikbaar waren en deze storing duurde ongeveer 3 dagen.

Zie ook: [topic=234250/1/25]

Ze zijn verder erg snel in het melden van storingen wat ik als erg prettig ervaar. :)

Minpunt is dat je moet betalen voor de helpdesk, en dat je een e-mail alias pas na 3 maand mag wijzigen of aanvragen en dat is best lastig.

Ik ben dus erg tevreden over Planet Internet :)
Volgens mij betaal je voor de helpdesk gewoon (inter)lokaal tarief, je hoeft geen 0900 nummer te bellen.
Mailadressen wijzigen of aanvragen kan volgens mij via eigen gegevens bijna realtime gebeuren.
Pagina: 1