Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Niemand met suggesties?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
probeer eens informatie tevinden op
http://minidisc.pagina.nl/
en ja www.sony.nl
suc6 met je aanschaf
http://minidisc.pagina.nl/
en ja www.sony.nl
suc6 met je aanschaf
portable apparaatjes horen in [forum=33]
Verder kan je gewoon opzoeken wat het verschil is in gewicht dikte en mogelijkheden
.
Als jij graag een radio wil, moet je die G750 nemen en als batterijlevensduur en gewicht formaat bij die 900 lager zijn, en jij kickt daar nogal op, dan zou ik voor de 900 gaan.
Dit is jouw keuze. Het heeft geen zin om die keuze bij ons neer te leggen, tenzij je iets koopt omdat anderen het dan mooi vinden en je daarom gaat kopen wat de meeste mensen mooi vinden. Maar ik hoop voor je dat dat niet zo is (valt onder de catagorie "zielig"
).
Succes met je keuze
.
Verder kan je gewoon opzoeken wat het verschil is in gewicht dikte en mogelijkheden
Als jij graag een radio wil, moet je die G750 nemen en als batterijlevensduur en gewicht formaat bij die 900 lager zijn, en jij kickt daar nogal op, dan zou ik voor de 900 gaan.
Dit is jouw keuze. Het heeft geen zin om die keuze bij ons neer te leggen, tenzij je iets koopt omdat anderen het dan mooi vinden en je daarom gaat kopen wat de meeste mensen mooi vinden. Maar ik hoop voor je dat dat niet zo is (valt onder de catagorie "zielig"
Succes met je keuze
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik koop wat ik mooi vind...en eigenlijk nieteens wat ik mooi vind, maar wat ik het meest waard vind voor mezelf...Op donderdag 06 december 2001 14:34 schreef JvS het volgende:
portable apparaatjes horen in [forum=33]
Verder kan je gewoon opzoeken wat het verschil is in gewicht dikte en mogelijkheden.
Dit is jouw keuze. Het heeft geen zin om die keuze bij ons neer te leggen, tenzij je iets koopt omdat anderen het dan mooi vinden en je daarom gaat kopen wat de meeste mensen mooi vinden. Maar ik hoop voor je dat dat niet zo is (valt onder de catagorie "zielig").
Succes met je keuze.
maakt niet veel uit hoe het eruit ziet, want het zit toch 99% van de tijd in dat domme zakje...
ik heb al onderzoek gedaan...reviews gelezen...maar nu ben ik benieuwd naar de meningen van mensen die deze speler(s) hebben...
je kan namelijk niet veel informatie vinden of bijv. die tuner op de G750 een goede is (lees: goede ontvangst), dat lijkt mij bijna niet, omdat het is ingebouwd in de afstandsbediening...zeer klein dus...
ook ben ik benieuwd naar de eigenlijke batterijduur van deze apparaatjes...sony mag wel zeggen 20 uur ofzo, maar uit ervaring moet je dit altijd met een korrel zout nemen....batterijduur is voor mij wel handig, omdat ik vaak onderweg ben voor meerdere uren en de batterijduur van mijn oude R91 niet voldoende was voor een retourtje Antwerpen (vanuit Enschede)
Nouja...ben niet lui, ik geil niet op gewicht en formaat (naja..alleen bij vrouwen