Toon posts:

Multi clanners.....why?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Soms zie ik van die gastjes die gewoon in een stuk of 6 clans zitten :{. dan krijg je zo'n naam als {UTS}[AUU].::henk::.[ols](-asd-)
Of van die mensen die om de 5 seconden van clan naam veranderen :{

Waarom niet gewoon 1??
Ik heb het zelfs zo erg dat ik niet in andere clans van andere games ga. Dus ik zit nu in een Starcraft clan en ga geen quake2 clan joinen....

Doe ik het nu overdreven erg?
Ik zit al bijna een jaar in die starcraft clan. En het is nooit in me opgekomen ook maar een andere clan te nemen voor welk spel dan ook.

Verwijderd

Ander spel is andere clan? ja dat wel, maar ik vind voor één game één clan. Hoe doe je dat dan als je in een quake3 clan zou willen eerst stoppen met starcraft, of je starcraft clan overhalen ook Quake3 te gaan doen?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
In meerdere clans zitten met cs is misschien wel leuk, omdat je in 1 clan misschien alleen met vrienden speelt voor de fun en in je andere clan echt serieus, maar met meerdere tags gaan spele is onzin |:(

Verwijderd

ikheb maar 1 klan
die is origineel van C&C
maar als ik bijv. unreal speel zetten we ook de signs ervoor, maar ik zou niet bij nog 3 andere klans gaan
maar ik ken de meeste mensen uit mijn klan ook persoonlijk
(wel eerst via C&C, maar na een paar lans georganiseerd te hebben zijn we wel een gave gezellige klan. die ik ook niet zomaar zou afvallen.

www.dajoint.nl

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 19:51
bij CS is het heel erg. mijn clan hanteerd als regel dat we voor CS maar in 1 clan mogen zitten die op clanbase speelt. fun clans mogen dus wel.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ligt eraan hoe serieus 1 clan is , ik zit nu in 1 omdat ik serieus met 1 clan bezig ben , maar als je in een clan zit die niet zoveel doet , dan kan ik het begrijpen dat je meer clans joined om wat meer wars te spele

hallo

Verwijderd

Als jij I^NALIN bent ben jij de grootste cheater van de GP-servers >:) Niemand wil denk ik jou nog in zijn clan hebben...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57
Btje jammer dat ie dus niet cheat, spreekt wel voor je eigen intelligentie en niveau van spelen.

Verwijderd

Intelligentie gesprekken begin ik niet met 5-ath snotaapjes! >:) En jouw clan RSA stelt helemaal niets voor dus hou voortaan je klep als je niet zeker weet tegen wie je aan het praten bent :7

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op donderdag 06 december 2001 10:49 schreef MeKnowHow het volgende:
Intelligentie gesprekken begin ik niet met 5-ath snotaapjes! >:) En jouw clan RSA stelt helemaal niets voor dus hou voortaan je klep als je niet zeker weet tegen wie je aan het praten bent :7
ga iemand anders vervelen :Z

Verwijderd

De lamers, ik vind dat best zielig eigenlijk..

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op donderdag 06 december 2001 10:34 schreef MeKnowHow het volgende:
Als jij I^NALIN bent ben jij de grootste cheater van de GP-servers >:) Niemand wil denk ik jou nog in zijn clan hebben...
wtf je kent hem niet eens, ga dan niet zeggen dat hij cheat.

ga naar drome9 en kijk :P

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op donderdag 06 december 2001 10:34 schreef MeKnowHow het volgende:
Overdrijven is ook een vak :P
Hij schiet gewoon iedereen neer met een kogeltje of 4, toch niets vreemds aan ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA

Multi clan. Hahahaha :r

Clans sucken sowieso.

Afbeeldingslocatie: http://www.cosa-nostra.f2s.com/pics/arnaudspray.gif

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op donderdag 06 december 2001 16:34 schreef Captain Pervert het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA

Multi clan. Hahahaha :r

Clans sucken sowieso.
Das niet waar ik vind dat je met een clan leuke teamplay hebt en dat je kan warren in je eentje wordt een teamplay spel snel saai :z

Verwijderd

multi clan is lame. Ik zit lekker in een clan. maar wel met quake 3 natuurlijk, want CS vind ik :r

• ravenger
  • Laatst online: 03-02 15:35
multiclanners, ofwel clanhoeren :D
no need to say more...

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik moet zeggen dat het al moeilijk zat is om een clan gestroomlijnd teamwork te laten spelen. Je moet toch op elkaar zijn ingespeeld, er moet een duidelijke rolverdeling zijn en goede afspraken.

Ik denk dat dit genoeg zegt over de skills van de multiclanners en de clans waar zo iemand deel van uitmaakt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-02 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

MeKnowHow, houden we het een beetje rustig? Anders daag ik je uit voor een potje 1 vs 1 en dan laat ik Nalin voor mij spelen :).

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op donderdag 06 december 2001 17:58 schreef IceStorm het volgende:
MeKnowHow, houden we het een beetje rustig? Anders daag ik je uit voor een potje 1 vs 1 en dan laat ik Nalin voor mij spelen :).
Nalin :Z

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 16:01 schreef MM- het volgende:

[..]

wtf je kent hem niet eens, ga dan niet zeggen dat hij cheat.

ga naar drome9 en kijk :P
Daar ga ik zeker naar toe snotaapje >:) Je weet niet eens wie ik ben en of ik NALIN wel of niet ken...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op donderdag 06 december 2001 17:59 schreef NOxie het volgende:

[..]

Nalin :Z
Euhm... zat jij niet in SMOOR? :)
Dan weet ik zeker dat jij NaLiN niet aankan :P .

Steam

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 17:58 schreef IceStorm het volgende:
Zelfs met zijn cheats aan haal ik hem vaak zat neer dus je mag hem best voor jou laten spelen :7 (wel triest dat je iemand anders voor je laat spelen, maar ja zo ben jij dus ingesteld)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:04 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Euhm... zat jij niet in SMOOR? :)
Dan weet ik zeker dat jij NaLiN niet aankan :P .
Daar heb je die holmaat van Icestorm ook weer :D

• pica
Op donderdag 06 december 2001 18:05 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Zelfs met zijn cheats aan haal ik hem vaak zat neer dus je mag hem best voor jou laten spelen :7 (wel triest dat je iemand anders voor je laat spelen, maar ja zo ben jij dus ingesteld)
Heb je die paar regel tekst achter Icestorms nick gezien? Niet echt slim om een mod uit te dagen :P .

Maareuh, waarom Icestorm NaLiN voor zich laat spelen... euh, laten we het er op houden dat ijsje niet nederlands nummer 1 is ;) .

Ijs: Ban me niet! Bedoel het goed! :P ;)

Steam

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:07 schreef Bramk het volgende:
:+:+:+: LoL :+:+:+:+

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
en wederom worden mijn vermoedens dat de CS-scene verziekt is bevestigd...

Ben blij dat ik RTCW speel. Jammer dat jullie jezelf dit aandoen mannen. :(

• IceStorm

IceStorm

Of we het vriendelijk en ontopic wilde houden aub :)

• pica
Op donderdag 06 december 2001 18:07 schreef Bramk het volgende:

[..]

:) Don't u dare toughing my mattie :P .

Steam

Verwijderd

Uhmmm het feit dat je Nalin hier cheater noemt geeft wat mij betreft direct aan dat je GP n00b bent.

Het feit dat er bepaalde mensen zijn die onwaarschijnlijk goed zijn betekent niet dat ze cheaten.

ALs jij een potje aan et voetballen bent en der komt opeens een gast bij die jou er drie keer in de rondte eruit speelt betekent gewoon dat jij een soort Untermensch bent...

Zo dus ook met cstrike... jij bent de n00b, Nalin is de L337. Dat kan je ook al zeggen aan het feit dat ie in innominis zit want de mensen die hierin spelen zijn gewoon de top van Nederland. en dan bedoel ik niet gewoon goed maar ECHT goed :)

so plz...take my advice, want als je er nou geen ene hoer van snapt ga je maar weer lekker op GP spelen, met de andere n00bs

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 19:21 schreef Irons het volgende:
Uhmmm het feit dat je Nalin hier cheater noemt geeft wat mij betreft direct aan dat je GP n00b bent.

Het feit dat er bepaalde mensen zijn die onwaarschijnlijk goed zijn betekent niet dat ze cheaten.

ALs jij een potje aan et voetballen bent en der komt opeens een gast bij die jou er drie keer in de rondte eruit speelt betekent gewoon dat jij een soort Untermensch bent...

Zo dus ook met cstrike... jij bent de n00b, Nalin is de L337. Dat kan je ook al zeggen aan het feit dat ie in innominis zit want de mensen die hierin spelen zijn gewoon de top van Nederland. en dan bedoel ik niet gewoon goed maar ECHT goed :)

so plz...take my advice, want als je er nou geen ene hoer van snapt ga je maar weer lekker op GP spelen, met de andere n00bs
Ik speel bij meerdere clans in de TOP 20 van Clanbase CS NL ladder :) Dus wil jij je zielige opmerkingen voor jezelf houden! Ik neem aan dat jij hier de n00b bent >:)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 19:26 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Ik speel bij meerdere clans in de TOP 20 van Clanbase CS NL ladder :) Dus wil jij je zielige opmerkingen voor jezelf houden! Ik neem aan dat jij hier de n00b bent >:)
Ik ben namelijk de CLANHOER :7

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35

[..]

Zo, en bij welke geweldige clans speel je dan wel niet allemaal? Je hebt behoorlijk wat praatjes iig..

Verwijderd

Mjah en behalve die grootspraak van je wil ik je nog wel even duidelijk maken dat de top 20 van NL echt geen ene hond voorstelt op dit moment, dus hou die kapsones ook nog maar even voor je

Verwijderd

Jezus allemaal mega n00bs hier die meteen over de zeik raken als ik over hun LEVENS-PATROON heb >:) Okay jullie winnen. Weet je wat -- JULLIE ZIJN DE CS-GODEN :7 Ik vind het best dat jullie allemaal de NURT willen uithangen :) Dat ik misschien ook nog in CS jullie versla (op andere gebieden ook) doet zeer zo te horen. Ach ja als dat het enige is wat je in je leven heb gepresteerd is dat natuurlijk te begrijpen! C ya all later n00bs!

(mijn clan -TLF- DDS T&I) Ik neem aan dat er geen van jullie hier nog wat te zeggen heeft!

Verwijderd

Jezus allemaal mega n00bs hier die meteen over de zeik raken als ik over hun LEVENS-PATROON heb Okay jullie winnen. Weet je wat -- JULLIE ZIJN DE CS-GODEN Ik vind het best dat jullie allemaal de NURT willen uithangen Dat ik misschien ook nog in CS jullie versla (op andere gebieden ook) doet zeer zo te horen. Ach ja als dat het enige is wat je in je leven heb gepresteerd is dat natuurlijk te begrijpen! C ya all later n00bs!
(mijn clan -TLF- DDS T&I) Ik neem aan dat er geen van jullie hier nog wat te zeggen heeft!
T&I is helaas voor jou het enige in het hele rijtje dat nog wat voorstelt.

Maar uhmm...je hebt het over ons als nerds en dat dit onze enige tijdsbesteding zou zijn....maarrehmmmm ff een kleine prob...JIJ bent hier degene die in AL die clans zou zitten dus uhmm tsjaa hoe zal ik et zeggen.

Komt er dus op neer dat jij dan wel de n00b bent zonder leven.

Hmmm zo had je et nog niet bekeken zeker.

En dat stukje over wat we allemaalal wel niet gepresteerd zouden hebben, wat heeft dat er ffs mee te maken? :S

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op donderdag 06 december 2001 19:36 schreef MeKnowHow het volgende:
Jezus allemaal mega n00bs hier die meteen over de zeik raken als ik over hun LEVENS-PATROON heb >:) Okay jullie winnen. Weet je wat -- JULLIE ZIJN DE CS-GODEN :7 Ik vind het best dat jullie allemaal de NURT willen uithangen :) Dat ik misschien ook nog in CS jullie versla (op andere gebieden ook) doet zeer zo te horen. Ach ja als dat het enige is wat je in je leven heb gepresteerd is dat natuurlijk te begrijpen! C ya all later n00bs!

Nou wat een geweldige 'top'clans zeg :Z DDS is allang dood, T&I is nou ook niet bepaald hoogstaand, en TLF ken ik niet eens.. (hoop trouwens dat de rest van je clan een stuk minder arrogant is)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

je kan wel in die topclans zitten maar nalin ruled je nogsteeds :P

Verwijderd

Ik neem aan dat er geen van jullie hier nog wat te zeggen heeft!
lol...de arrogantie dat het uitstraald, fantastisch gewoon. Denkt dat ie alles is terwijl ie met het grootste gemak geowned word door Nalin, die hij dan daarna Cheater noemt.

VInd je dat nou ZELF niet een beetje n00big? meteen cheater roepen als je gewoon niet goed genoeg bent?

• Roberto
  • Laatst online: 11-12-2025
Slotje >:) deze topic is verne*kt wel lachen dat wel :)

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

[..]

No offense maar de Top20 van CB NL is niet echt de top. 2 hoogstens 3 clans zullen het op kunnen nemen tegen andere clans uit europa en daar hoort ook I bij. Ik zit dan ook wel bij een "top" NL clan maar ook wij worden denk ik wel goed gepakt door deze 3 clans en zeker door top EU.

Verder vindt ik het een beetje crap om bij meerdere "top" clans te gaan spelen

Verwijderd

n00bs flamen blijft leuk :)

Verwijderd

Ik zit ook een clan hoor jongens :P een hele goeie!!

|FLSC| = Fragging Like Shooting Cows

Toen werd het stil.......heel stil :D
Nou allemaal kop houden en ga gewoon lekker CS spelen inplaats op elkaar flamen, pak een duitser ofzo maar geen mede-tweakers :)

greetz

Verwijderd

Jongens meneer meknowhow is gewoon de beste cs speler van de wereld. CS spelen heeft totaal geen zin meer zolang hij het speelt, we kunnen gewoon niet van hem winnen. Snap dat dan!!

Verwijderd

Nog een keer hè SuB en ik roep mijn clanmaten erbij :D

Verwijderd

waar maken we ons weer druk om zeg.. Een fucking spel waar al helemaal geen ene flikker meer van klopt!! boeiend dat jij mij owned.. sjeez get a life. Ik doe het nog altijd voor me plezier.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

gewoon bannen die jlp ice
hijs gewoon een lul ! ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• IceStorm

IceStorm

Het speelkwartier is over kinders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.