Toon posts:

Temp. GF2MX, PIII450, SNDCARD etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb onderstaande configuratie, en ben eens gaan kijken naar temperaturen e.d.

Maar klopt het dat als ik mijn systeem in dos opstart, binnen een paar minuten:

De heatsink van mijn gf2mx al bijna te heet is om vast te pakken;

Mijn processor heatsink ook al behoorlijk warm aanvoelt;

De twee gheugenchips op mijn soundcard ook erg warm aanvoelen;

Het systeem doet toch bijna niets als ie alleen maar opstart van een command.com op de c-schijf?

De schijf en mijn 512mb geheugen worden niet warm.

Moet ik me hier zorgen over maken of is het normaal?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb et niet, dus misschien moet je je inderdaad zorgen maken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 12:02 schreef MaXiMizE het volgende:
ik heb et niet, dus misschien moet je je inderdaad zorgen maken ;)
Bij jou wordt die heatsink niet meteen pisheet? Heb jij actieve koeling op je gf?

Verwijderd

Ik zou er gewoon ff een simpele fan opzetten, en een casefan kan ook geen kwaad. Vooral met fans uit oude voedingen, die zijn erug stil.

P.S. Jammer dat de Maxi Studio ISIS niet onder een NT platvorm werkt he? Daar gaat XP......

Verwijderd

Topicstarter
P.S. Jammer dat de Maxi Studio ISIS niet onder een NT platvorm werkt he? Daar gaat XP......
Ja dat is echt zwaar waardeloos. Want het is echt een leuk ding hoor, en als je een 440bx chipset hebt is ie heel betrouwbaar en kwalitatief goed.

Alleen al de reden dat er geen drivers zijn: deze kaart is niet ontworpen om te werken in een os dat meer op netwerken is gericht dan op spelletjes, zoals windows95/98/me. |:(

Volgensmij echt gel*l. Ik hoop dat er ooit een intelligent persoon is die zelf drivers schrijft.....

Maargoed, er zit al een 120mm casefan in (standaard in Inwin 508). Maar dat maakt niet erg veel uit heb ik het idee.

Het kan ook zijn dat ik me voor niets zorgen maak, want ik heb er nooit op gelet, en daarom kan ik me niet voorstellen dat het in orde is als iets 'heet' aanvoelt.