Ik heb een drop-down boxje gemaakt voor een aantal machines:
<form>
<select name="WebtopSystem">
<option value="Ebus" selected>Ebus
<option value="Castle">Castle
<option value="Runner">Runner
</select>
<input type="submit" value="Run">
</form>
als ik dus een machine kies, moet de bijbehorende file (die verwijst naar die machine) als standaard-pagina op de webserver gezet worden, en de oude dus overschrijven.
Zo wil ik een machine kunnen kiezen waar iedereen naar door wordt verwezen als ze op de hoofdpagina naar dit programma klikken.
Die verwijzende html-pages lukt me wel, maar nu een script die de bewuste file uit een dir plukt en hem in de directory overschrijft.
Weet iemand iets voor mij (of denk ik veel te moeilijk).Of moet ik het misschien niet in Javascript doen?
w3schools heb ik al ff uitgepluisd, maar daar staat niet zoiets dergelijks.
<form>
<select name="WebtopSystem">
<option value="Ebus" selected>Ebus
<option value="Castle">Castle
<option value="Runner">Runner
</select>
<input type="submit" value="Run">
</form>
als ik dus een machine kies, moet de bijbehorende file (die verwijst naar die machine) als standaard-pagina op de webserver gezet worden, en de oude dus overschrijven.
Zo wil ik een machine kunnen kiezen waar iedereen naar door wordt verwezen als ze op de hoofdpagina naar dit programma klikken.
Die verwijzende html-pages lukt me wel, maar nu een script die de bewuste file uit een dir plukt en hem in de directory overschrijft.
Weet iemand iets voor mij (of denk ik veel te moeilijk).Of moet ik het misschien niet in Javascript doen?
w3schools heb ik al ff uitgepluisd, maar daar staat niet zoiets dergelijks.